Gå til innhold

Harald's E30 mteck2 s38b36 vært på nurnburgring :0)


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eksosen blir jævelig lav når den går midt under traversen harald. sku bøyd den litt før så du hadde fått den på sida der den går orginalt. hva ere som står igjen før start nå da'?

mvh

thorbjørn

ja kan nok tenke meg at den blir lav altså.mulig jeg må bygge om igjen da jeg skal sette inn en lyddemper eller to på den. er vel bare igjen og presse nye oljeslanger til oljekjøleren så er den bare og starte :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja hallois igjen, da har jeg vært treg med postinga igjen da. men fått gjort masse med bilen :0) Blitt ferdig med bremsene så det fungerer igjen, en del arbeid underbilen er gjort blir pent altså:0)

har værtfall gjort ferdig kjølingen og alle salanger + ekspansjons tanken så motor rommert er så og si ferdig Ble ryddig og pent altså. ble jo ikke noen M30 tank da.. Brukte en m 20. veldig fornøyd :0) kommer litt bilder nedover :0)

Lurer også litt på kobling av motoren så hvis noen har dette så skriv gjerne litt da.

lurer veldig på hvem av ledningene som går til speedsensoren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det noe jeg lurte på igjen da.. Kobling av motoren.. det skal Jo + rett på startern ve jeg jo. men lurte litt på den røde her( litt dårlig bilde) men skal det + rett fra batteriet inn her også? eller er dette ett koblings pungt som + kommer på når tenningen er på?

takker for alle svar :D

bilde248xh7.jpg

bilde253az1.jpg

Håper bildere viser så dere forstår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...