Gå til innhold

Harald's E30 mteck2 s38b36 vært på nurnburgring :0)


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilder i morra ja. Da har jeg noe å glede meg til da :)

SÅnn da har jeg fått rotet meg til og få tatt noen bilder her. Ble ikke så bra altså.. men dere ser jo sånn ca hvordan det ble. Perless Bak og focal forran :0) :D

bilde287yk6.jpg

bilde287yk6.74761906e4.jpg

ellers så har jeg hatt min første lille Prøve tur med bilen i dag.. Huh! den bilen tar pusten fra meg! kan legge inn 3. og den spinner avgårde!"

men tok jo ca 200m så kjørte jeg av eksosannlegget..

Noe annet som gikk dritt var bremsene. de tar ikke før pedalen er heeeelt i bånn.. og det vill vi jo ikke.. så det blir vel en del jobb da.. Deilig og endelig få litt lønn for alt strev da :D

mere bilder fra i dag :

bilde291ly3.jpg

bilde291ly3.1da82a9c93.jpg

Hvilke hjul skal jeg bruke? hmm

bilde289pv9.jpg

bilde289pv9.16253c2356.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja nå har det skjedd ting her. jeg skal si ifra når vi kan lufte den skikkelig jeg. har endel og gjørra om dagen så blir ikke med en gang.

mvh

Thorbjørn R

Ja men skønner ikke helt at det skal så vrient og lufte den motoren her.. er jo ikke noen lufte skrue.. men men.. ta deg en tur og se om du finner noe jeg har gjort galt..

dere som har drevet med s38 motorer?! er det noen spess oppskrift på s38? Jeg har jo forresten er meget lavt montert radiator da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din ble fin den. Er alltid morro med første prøvetur. Blir litt skrekkblanda fryd for å se om alt virker :)

Prøvde å finne noen motorbilder her og måtte helt tilbake til side 10. Sleng opp noe nye av bilen i solskinnet og bruk opplaster'n her på siden istedenfor den imageshack saken.

Begynner å nærme seg det grillparty nå, bare Rune får e28'an sin klar også :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din ble fin den. Er alltid morro med første prøvetur. Blir litt skrekkblanda fryd for å se om alt virker :)

Prøvde å finne noen motorbilder her og måtte helt tilbake til side 10. Sleng opp noe nye av bilen i solskinnet og bruk opplaster'n her på siden istedenfor den imageshack saken.

Begynner å nærme seg det grillparty nå, bare Rune får e28'an sin klar også :)

Hilsen Trond

Jaa :D Blir bare mer og mer glad i bilen min jeg nå.. Det første sikkelige på draget var helt rått!!

Skal prøve og vaske den sikkelig i morgen slik at jeg kan ta masse fine bilder av den :0) Motor rummet har begynt og bli cleent og pent.. kan vel si at det er mer enn fyldt opp.. er ikke mye plass tilover.. :wink:

Ja grillpartyet nermer seg med store skritt.. må kansje få henger feste på e30'n jeg da hvis jeg skal få med e30 pølsegrillen da hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har du da fronten, under monteringen. synes det så så utroligtøft ut så måtte ta ett bilde.. :0)

bilde0481mz4.jpg

ser jeg kjølevifter ifra cosworth? :D tøff bil!

Hehe jaaa. Ble cossie vifter gitt.. blåser fælt.. men virker som den ene begynner og streike.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P syns det ligan.. men få retta opp bakpotta di helt a.. syns det ser så teit ut med den på skrå :P

hehe.. hvis du leser litt oppi tråden så stå jeg kjørte av anlegget.. tok det blildet i det jeg parkerte etter testrunden.. så annlegget ligger mye bedere nå,, :0)

Ps hvilke felger syntes du jeg skal bruke.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en fin dag dette har vært! Fått ryddet bilen for verktøy, satt inn pasasjer stolen , vasket den og tatt en del Pene bilder :D

Gikk forresten ikke og laste opp bilder med den opplastern her på siden for meg.. så må nok bruke det jeg har brukt hittill.. :?

Desverre begynte det og regne mens jeg tok bilder så fikk ikke tatt noen med noen av de andre felgene.. men det kommer.. Si litt om hva dere syntes da :)

:D

1531sv0su79w9tufpgms.jpg

zg7wowdjbt07t3f4kp4p.jpg

nfqhruf5g8pmwnub81id.jpg8eolt5tt6jectcs5160b.jpg

uy11zp8z6otoqtlhi1c1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...