Gå til innhold

Harald's E30 mteck2 s38b36 vært på nurnburgring :0)


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

Se her ja! Ser ut som en god start..

Mye jobb å få e36 dasj'en til å passe?

tja det er litt lenger og bittelitt breiere en org e30 men når du har tatt det ut og inn med noen finjusteringer hver gang så blir det bra til slutt men du ser på bildet at der er det bare prøve montert og rattstammen er nesten inni dasj'n :lol: skal prøve og bygge om så jeg kan bruke knappene til e36 dasjen til vrameapperatet. men er ikke heeelt sikker på hvordan det går. Det får vi nok se. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et skikkelig bra prosjekt! M-tech II er bare Guds gave til E30. Det finnes ingenting (utenom M3 konvertering) som er råere utseendemessig enn det - ingenting!!

Liker også at du bygger på en 2 dørs facelift modell, som etter min mening også er den peneste. Heldig som hadde så lite rust! :)

Er fan av nesten alt du gjør på denne bilen, bortsett fra E36 dashbordet. Mener E30 dashen er litt av sjarmen. Og jeg regner med at du vet "Type - R" er assosiert med noe helt annen enn BMW ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skikkelig bra prosjekt! M-tech II er bare Guds gave til E30. Det finnes ingenting (utenom M3 konvertering) som er råere utseendemessig enn det - ingenting!!

Liker også at du bygger på en 2 dørs facelift modell, som etter min mening også er den peneste. Heldig som hadde så lite rust! :)

Er fan av nesten alt du gjør på denne bilen, bortsett fra E36 dashbordet. Mener E30 dashen er litt av sjarmen. Og jeg regner med at du vet "Type - R" er assosiert med noe helt annen enn BMW ;)

hehe ja skal nok bli pent. :D og det med de type R stolene så skal IKKE de i bilen. skal ha de på noen kontorstol understell. må jo ha noe og slappa av i 8) .

synes at E30 dashen er litt kjedelig også passer det så dårlig med hvordan buret kommer i bilen.. men blir det ikke fint nok så får en gå over til E30 dashen igjen. med litt alkantara trekk eller noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge inn noen biler av en Bil jeg bygde opp da jeg var 16 :D Ble ikke så ille den asså. hehe men huff blir helt lei meg da jeg tanker på hva jeg brukte den til. HUff stakker bilen. :cry:

Kan se at buret Følger Greeit etter stolpene i bilen. :D

Fikk visst ikke med blidet går ikke og laste opp :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
nå hare skjedd no mer a harald?

åh huff ikke mye og skryte av om dagen gitt.. :(

bilen er hos burbyggern. og får det rallycross god Buret sitt :D men han var blitt sykemeldt nå så står litt stille. :cry:

Men fikk litt kick og kjøpe noen ekstra felger da :wink:

09112006001by1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge inn noen biler av en Bil jeg bygde opp da jeg var 16 :D Ble ikke så ille den asså. hehe men huff blir helt lei meg da jeg tanker på hva jeg brukte den til. HUff stakker bilen. :cry:

Kan se at buret Følger Greeit etter stolpene i bilen. :D

Fikk visst ikke med blidet går ikke og laste opp :oops:

SÅnn da har det blitt litt ordings tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av den bil, og buret da :wink:

dscn8973jpgqm9.jpg

dscn7880ku6.jpg

dscn8999wj1.jpg

dscn9001th6.jpg

Gammle bilen Nuss på den asså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Ser ut som den e36 dasjen, kommer litt langt ut, du får vel ikke på midtkonsollen fra e36 hvis du fortsatt har tenkt å gire. Eller er det bare bildet som lyver litt? Fått tak i motor nå el?

Tja, jeg må kutte litt mer på dasjen. det må bli korterre mellom ruta og rattstammen. men det går seg til.. :P

åh sånn med motoren så har jeg en på hånda nå. men har litt for lite penger ettersom jeg kjøpte meg en mr2 her om dagen som jeg fant ut at måtte kostets på litt :cry: .. men motor kommer vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...