Gå til innhold

Harald's E30 mteck2 s38b36 vært på nurnburgring :0)


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må ikke slå inn torpedoveggen. Jeg bruker en bremsekraftforsterker fra Golf 1, og det er ikke noe problem. Bruker en radiator fra summit racing,den passer inni bak grillen. Stå på, dette er alvorlig morsomt å kjøre ikke minst farlig gøyt :) Hvilken diff og utvekslig skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke slå inn torpedoveggen. Jeg bruker en bremsekraftforsterker fra Golf 1, og det er ikke noe problem. Bruker en radiator fra summit racing,den passer inni bak grillen. Stå på, dette er alvorlig morsomt å kjøre ikke minst farlig gøyt :) Hvilken diff og utvekslig skal du ha?

Jeg må ikke det nei. ok :D Tenkte på også bruke radiator fra en E28 m5 jeg, og da trenger jeg ca 2 cm til.

men den radiatoren fra summit. Dyr? kjøler den bra nok? link?

også når du bruker golf 1. bremsekraftforsterker? Blir ikke bilen har på Bremsepedalen da? hørt noen rykter om det.

spørr litt mye her jeg nå asså

Skal Kjøre med en 318 diff Med en "kempi" sperre :shock: sånn tinntilvidere.,

Stolene gikk inn i bilen i dag forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hard på bremsen nei. Denne bremsekraftforsterkeren passer rett på uten noe mikk makk... Du kan jo bare senke traversen og banke litt i torpedoveggen,mye enklere å sette inn motoren denne veien. Husker ikke hvilken type radiator jeg har,men kjøler altfor godt.Summit racing har alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hard på bremsen nei. Denne bremsekraftforsterkeren passer rett på uten noe mikk makk... Du kan jo bare senke traversen og banke litt i torpedoveggen,mye enklere å sette inn motoren denne veien. Husker ikke hvilken type radiator jeg har,men kjøler altfor godt.Summit racing har alt.

hmm.. Jeg har alt sunket traversen. :D så det er i boks :D

Men tenkte på den rediatoren jeg.. du har ikke noen link til ett sted hvor jeg får kjøpt en slik radiator.

Hadde vært supert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk laget radiator hos radiatorservice i trondheim, betalte 4000kr den passer rett inn i i framkant der el vifta til e30 m3 sitter.

Det er letter å finne en gammel e28 med hydraulisk bremsekraft forsterker, ho "muska" her på nettet solgte meg en og hu har sikkert flere ellers så har koed sett som de selger for 1000kr hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...