Gå til innhold

Harald's E30 mteck2 s38b36 vært på nurnburgring :0)


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 391
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk laget radiator hos radiatorservice i trondheim, betalte 4000kr den passer rett inn i i framkant der el vifta til e30 m3 sitter.

Det er letter å finne en gammel e28 med hydraulisk bremsekraft forsterker, ho "muska" her på nettet solgte meg en og hu har sikkert flere ellers så har koed sett som de selger for 1000kr hvis jeg ikke husker helt feil.

Okai.. Hørte med ssp om radiator og trur de hadde noen av de samme prisene på radiator som lå inni fronten på bilen.

Noen som kan hjelpe meg med og få tak på en litt brukt radiator eller noe? eller sette meg i kontakt med noen i Buskerud områdeet som har laget til e30 S38 før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk laget radiator hos radiatorservice i trondheim, betalte 4000kr den passer rett inn i i framkant der el vifta til e30 m3 sitter.

Det er letter å finne en gammel e28 med hydraulisk bremsekraft forsterker, ho "muska" her på nettet solgte meg en og hu har sikkert flere ellers så har koed sett som de selger for 1000kr hvis jeg ikke husker helt feil.

Okai.. Hørte med ssp om radiator og trur de hadde noen av de samme prisene på radiator som lå inni fronten på bilen.

Noen som kan hjelpe meg med og få tak på en litt brukt radiator eller noe? eller sette meg i kontakt med noen i Buskerud området som har laget til e30 S38 før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du gjort det med feste på girkassa? passer E34 festet eller hva er trikset?

Må lages ett nytt :wink:

Med min bil med M30 B35 motor og gir så bruker jeg girkasse feste av en E28 M535 passer nesten rett på trenger bare fil ut hullene som skal festes til bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...