Dralle Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 selges med tungt hjerte http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=7004 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default ... kommer tilbake med flere bilder her... bare å spørre om det er noe man lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 hmm...om du får solgt den til den prisen så si ifra..synes bilen var strøken og fin..men litt høyt priset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Høyt priset?Tja det synst ikke jeg...Du må nesten se bilen live,og prøve den før du kan uttale deg helt om det...Det er absolutt en pen og flott bil,sjeldent pen e32! Lykke til med salget bror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 håper du får solgt den..eller så kan du gi meg den gratis..hehe..gleder meg til sommern å få ut bimmern..må bare få tak i en kasse først..blææ..men nok off topic nå.. lykke til med salget av en fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 takk for lykkeønskinger! Kan ikke si jeg er direkte overrasket at det blir klaga på prisen - det er jo lov det. Den er jo diskutabel. Men som bruder'n sier så er dette en typisk "bør sees og prøves"-bil... Men e32 er vel for "spesielt interesserte". De fleste henger seg vel oppi årsmodell tipper jeg. 20 år gamml bil - run forrest, RUN! Tipper likevel denne tåler sammenligning med de fleste nyere biler av arten her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 kan vel legge til at jeg kan ta billigere BMW som inbytte. Trenger ikke ver strøken men i "EU-godkjent stand"... gjerne e30 feks Salget her handler utelukkende om å frigjøre midler til 745-prosjektet mitt. Selger ikke bilen for at jeg er lei av den eller at den er dårlig Skulle gjerne beholdt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Finner denne bilen interresant. Jeg har en Bmw 520i 92 modell som jeg kan bruke som inbytte. Gått 220000, meget velholdt. Eu ok aug 06. Bilen er hellakkert carbonsort metallic innv og utvendig av meg (er lakkerer) Feil på bilen er : lite hull i eksos + litt lav tomgang når varm Du får hyle ut om det kan være interresant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Som jeg sa litt lenger oppe så handler dette om å frigjøre midler til prosjektet mitt. Høres jo brukbar ut bilen din så blir vel kanskje ikkje så mye jeg sitter igjen med da. Du kan jo sende meg pm med bilder og litt mer info og hvor mye du hadde tenkt deg for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 I dag har jeg bytta olje og filter på automatkassa m/ ny pakning og o-ring. Hadde på argaste Castrololja - transmax. Girer så fint som det skulle vært nytt for den som lurer på korleis det ser ut under toppdekselet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 lyst til å kidnappe girkassa di..hihi..lykke til med bilsalget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Da har bilen fått ny toppakning faktisk! Toppen ble planslipt av Tore topplokk. Resten av arbeidet ble gjort av meget kyndig motor-entusiast, som forøvrig fastlo at motoren er i veldig bra stand. Vannpumpa ble skiftet i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ventiltetningene ble selvfølgelig også byttet. Ingen som vil komme med skambud engang!? Pris er diskutabel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Skambud kan du få.. 30k og jeg kommer med pengene i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 hehe! Ja ok, men kan ikke garantere at alt du ser på bilda følger med da nei 30k går den ikke for nei noen med høyere skambud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg