Gå til innhold

BMW e32 735i SOLGT!


Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

takk for lykkeønskinger! :D

Kan ikke si jeg er direkte overrasket at det blir klaga på prisen - det er jo lov det. Den er jo diskutabel. Men som bruder'n sier så er dette en typisk "bør sees og prøves"-bil...

Men e32 er vel for "spesielt interesserte". De fleste henger seg vel oppi årsmodell tipper jeg. 20 år gamml bil - run forrest, RUN! :roll: Tipper likevel denne tåler sammenligning med de fleste nyere biler av arten her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel legge til at jeg kan ta billigere BMW som inbytte. Trenger ikke ver strøken men i "EU-godkjent stand"... gjerne e30 feks

Salget her handler utelukkende om å frigjøre midler til 745-prosjektet mitt. Selger ikke bilen for at jeg er lei av den eller at den er dårlig :? Skulle gjerne beholdt den... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner denne bilen interresant.

Jeg har en Bmw 520i 92 modell som jeg kan bruke som inbytte.

Gått 220000, meget velholdt. Eu ok aug 06. Bilen er hellakkert carbonsort metallic innv og utvendig av meg (er lakkerer)

Feil på bilen er : lite hull i eksos + litt lav tomgang når varm

Du får hyle ut om det kan være interresant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa litt lenger oppe så handler dette om å frigjøre midler til prosjektet mitt. Høres jo brukbar ut bilen din så blir vel kanskje ikkje så mye jeg sitter igjen med da. Du kan jo sende meg pm med bilder og litt mer info og hvor mye du hadde tenkt deg for den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har bilen fått ny toppakning faktisk! Toppen ble planslipt av Tore topplokk. Resten av arbeidet ble gjort av meget kyndig motor-entusiast, som forøvrig fastlo at motoren er i veldig bra stand. ;)

Vannpumpa ble skiftet i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...