Jan e34 Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Er det noen som har montert fast bøttestol og fire punkt sele i e36, og som kan gi meg noen tips om monteringen? Det jeg lurer på er om det er noen spesielle håndgrep som må foretas for å få en stol med universalunderstell til å passe. Den passer vel ikke rett i som bl.a. i e30 pga. utformingen av karrosseriet? Dessuten lurer jeg på hvordan fire punkts selen festes bak. Kan jeg bruke noen av festene til selene bak, eller må jeg sette inn øyebolter i to nye posisjoner?
hagenisse Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Jeg har et nedkuttet cobra understell i min. Orginalt gikk dette rett inn, men da skallet jeg i taket. Problemet i E36 er vel at orginalstolene er sideforskjøvet i forhold til understellet. Siden man vil ha en bøttestol ganske så lavt, så kræsjer den gjerne i midten. Du får bare prøve. Jeg har festet beltet mitt i boltene til beltene bak, de skal jo likevel ikke brukes. Om det er optimalt er en annen sak.
Jan e34 Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Så Cobra har understell som passer rett inn, dvs. er sideforskjøvet?
hagenisse Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Cobra-understellet er egentlig bare to rammer som går på tvers foran og bak, og så er det lengejusteringa oppå der. Skulle være rimelig greit å mekke selv egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå