erlend_p Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 LOL hadde lurt litt hvis jeg ble parkert av en slik bil http://video.stumbleupon.com/#p=dq1viyyyif Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Hihi.. Så tøft! Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Er en 1000ccm Suzuki GSX-R motor i den der. (motorsykkelmotor) Det er en vill bil til å være så harmløs! (selv om jeg egentlig helst vil kalle det mopedbil omentrent) Her er en film til av den: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Dette er vel noe av det nærmeste du kommer en gocart på veien, liten hissig motor bak, og liten bil! Hadde vært gøy og prøvd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Hahaha!! Dette er jo sleeperen over alle! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Diesel Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Var faktisk vitne til en gocart med en 900 RR motor i, her i dag Ganske vittig egentlig. En kompis av meg eksperimenterer litt med drev nå, for slik den er nå, har den teoretisk 110 km i første gir. (6 gir totalt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
erlend_p Posted February 3, 2007 Author Share Posted February 3, 2007 Lurer på hva vektfordelingen på denne er. 60-40 med girspaken fremme i første, og 40-60 med girspaken bak i 2 gir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephan.s Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Hadde jeg ærlig talt blitt forblikjørt av en slik på autobahn hadde jeg parkert bilen og tatt bussen hjem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mowz Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 da hadde jeg ikke parkert, men spart opp penger fort som f*** og trimma, finni han fyren og kjørt fra han! hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Var litt futt i den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandersen Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 dæsken for et bråk, det der må røske godt i drivverket Link to comment Share on other sites More sharing options...
H_Vatn Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 hehe... den var rå... nesten som atven min på isen..hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts