Espen|3k Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Ja hvordan går det med denne bilen, fått brukt den noe? Noe liv i Skien om dagen? Hadde kanskje vært noe å fått til et lite bmw treff der nede, hvis det er mange av dere der nede som bruker bilene på gata ofte og da. Vi kunne jo kommet noen BMW'r herfra, hvert fall 2 M3'r sikkert. Spent på denne bilen, må gå godt!
Geir///M3 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 Hei Espen, Her har det stått stille en liten periode nå, så bilen er fortsatt ikke ferdig. Den nye bakstillinga blir ferdig til uka så da kommer den endelig på hjula, da gjenstår kun eksos og kobling av det elektriske, bilen SKAL være ferdig til Gatebil i september! Skal få slengt ut noen nye bilder i løpet a helga! Ja hadde vært artig med et lite treff, er jo ganske mange bmw'er i Grenland/vestfold nå
Tom Thorsø Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 Denna blei heftig gitt. Bra jobb du har gjort
StrexX Skrevet August 15, 2007 Skrevet August 15, 2007 rått bygg!!! gromt!!! først skal gjøre noe sånt så er det bra det blir gjort ordentlig og ikke halvveis!! meget pent! keep up the good work!
Sandersen Skrevet Mai 11, 2008 Skrevet Mai 11, 2008 Jøssenam.. denna har jeg faktisk gått glipp av gromskap av en bil! skal vell ut og luftes i sommer håper jeg? du holder til en i porsgrunn da?
Geir///M3 Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Jaja, er vel en stund siden det har blitt noen oppdateringer her. Bilen er fortsatt ikke ferdig desverre, men er ikke mye som gjenstår nå, så blir i det minste en oppstart i løpet av høsten regner jeg med. Her er ihvertfall et par bilder fra hvordan det står til med prosjektet nå,
Kristian H. Foss Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Dæven spøtte! Utrolig finish!! Ser nesten ut som om den kommer orginal rett ut fra fabrikk.
oddis Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Applaus. En av de beste E30 M3er jeg har sett på en lang tid. Vel gjennomført!
prebols Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Meget Nice! Har ikke lest igjennom hele tråden, men er den godkjent med turbo?
RoaldJ Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 var meget lik TOREBMW sin "m3" bakfra dette! fint syn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå