Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meget gromt prosjekt Geir! Har fulgt med på gatebilforumet, rå motor! Spent på hvordan den vil gå, er ikke så mange S14 Turbo'er her i landet. Vært gøy å se bilen på treff ja, gjerne både CCN og Gatebil! :)

Stå på! Mvh. Espen :wink:

Syk pris på den motoren da :shock:

Har sett du har spurt litt om S14 Turbo innimellom på gatebil's forum, kan du begrunne for meg HVORFOR du syntes denne motoren er så veldig dyr?

• Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

drømmebilen gitt..

altså, om jeg skal sitte på en tur eller ikke i sommer, er vel egentli ikke et spørsmål, for det skal jeg rett å slett bare..

grenlandsområdet begynner å bli bra på bmw fronten nå..

mye grymme bimmers ute å triller her omkring..

Skrevet
Hehe drit fin bil du har Geir

Blir bra dette..

Blir vel noe sånt når du er ferdig hehe:D

---> http://www.metacafe.com/watch/166650/m3_power/

Takktakk:) Ja den bilen er driitgrom, tror ikke E30 M3 blir stort tøffere enn den. Ettersom han har 2 sylindre til og endel mer effekt blir det nok ikke helt det samme, men regner med at jeg kanskje skal få lagt en liten ryker jeg å;)

Tviler ikke et sekund på at du ikke gjør det :lol::bmw:

Blir veldig bra dette ..

Skrevet
Meget gromt prosjekt Geir! Har fulgt med på gatebilforumet, rå motor! Spent på hvordan den vil gå, er ikke så mange S14 Turbo'er her i landet. Vært gøy å se bilen på treff ja, gjerne både CCN og Gatebil! :)

Har sett du har spurt litt om S14 Turbo innimellom på gatebil's forum, kan du begrunne for meg HVORFOR du syntes denne motoren er så veldig dyr?

Takk for det Espen :wink: Du kommer nok til å se nok av bilen til sommer, både på CCN og Gatebil, har jo tenkt å bruke'n, og jeg håper og regner med at den vil gå ganske greit;)

drømmebilen gitt..

altså, om jeg skal sitte på en tur eller ikke i sommer, er vel egentli ikke et spørsmål, for det skal jeg rett å slett bare..

grenlandsområdet begynner å bli bra på bmw fronten nå..

mye grymme bimmers ute å triller her omkring..

Hehe, bare å si ifra det, så skal vi nok få til det;) Ja, det begynner å bli bra med gromme bmw'er i grenland nå, og det liker vi! 8)

Skrevet

SSPerformance skrev jo at den kom på rundt 155, UTEN motoren! Syns det er greit mye penger?

Skrevet
SSPerformance skrev jo at den kom på rundt 155, UTEN motoren! Syns det er greit mye penger?

Mye penger ja. Men som kjent er stort sett timeprisen hos verksted relativt høy overalt, så kan du jo legge til timene pluss alle deleprisene... Dette skal være en helgrom, driftsikker og holdbar 550 hesters turbomotor...

• 2 weeks later...
Skrevet

Dette blir rått Geir! Ser skikkelig bra ut!

Får ta en liten drag til når den er ferdig da, så du får tilbake verdigheten :lol:

M5`en får en skikkelig oppstrekk nå den og, men effekten forblir urørt, får se om jeg ikke budsjetterer med noe mer spennende motormessig til neste år. Så det blir nok rått parti om vi forsøker oss på en drag til i år :oops:

Åge

Skrevet
Jeg vet :) Har lagd meg en liten plan selv, vis jeg får tak i S14 motor, og litt ekstra cash.. For ca 87tusen, håper jeg på 260 suge hk.. :)

for 87k kan du jo få en ganske alvorlig turbo motor og da..hvor 270 hk vil være ca tomgang i forhold :twisted:

Skrevet
Skikkelig bøst! Gleder meg veldig til å se denne bilen! Syntes du bør komme på streetmeet'et 21 april ;)

http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=4778

Hva måtte du gjøre av tilpasninger for å få på plass kjølerne?

Spennende med bremsingen da :wink:

-Espen

Takk for det;) Er bilen klar innen den tid så skal du ikke se bort ifra at jeg tar en tur! Måtte ikke gjøre så altfor mye for å få plass til kjølerene. Måtte kutte litt av fangeren i bunn, og fjerne radiatorvifta, ellers var det bare å få laga til noen fester;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...