tmp Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Hei! Lurer litt på om det er noen tips, om hvordan ordne underspyling på stemplene på en m20b25 motor. Grunnen til at jeg lurer, er selvsagt ett påbegynt turboprosjekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Vet at HV-motorsport gjør dette ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Noen flere som har noen idèer, forslag til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 er ikke så vrient bare du vet hvor du må bore inn til oljekanalen.. så gjenger du opp og monterer dyser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 hvilken dyser skal man bruke på dette da? Vanlige bensindyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 nei får egene underspylingsdyser.. bare å leite litt på nett så finner du det.. vet s38b38 har det, samt mange saab etc som har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 PPF bruker M50 underspylingsdyser slik jeg forsto.. Slik jeg har forstått er det også viktig å få underspylinga til å treffe på riktig sted, på eksosiden av stempelet (?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 høres logisk ut det ja. men kommer jo litt ann på åssen stempelutforminga er også. underspylingsdyser er jo en nokså universal greie så det kan man jo ta fra hva som helst. hvilke merke osv som er best tør jeg ikke si. men på blokka jeg har handla av propan her på forumet er det brukt saab dyser, som vistnok skulle funke jævli bra. kan bli spennende å se åssen den motoren kommer til å funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå