erlend_p Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 nå i den siste regnperioden har cabben min startet å lekke litt vann. Den lekker i overgangen mellom taket og frontvindusrammen. På høyre og venste side. Igrunn veldig irriterendes at det drypper ned på fanget mitt mens jeg kjører + at det begynner å bli en lten dam i dørken pga dette. Er dette et velkjent fenomen på e-36 cabber? Ser at det er en liten pakning/foring på hver side. Er det bare å bytte disse, eller er problemet litt mer omfattende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg hadde ikke problem med dette på min cab. Det kom kanskje noen dråper inn når jeg vaska cabben. Det skal vel gå ann å bytte pakningene? Er du også sikker på at vinduene går helt opp og de er riktig justert? Svakhet på e36 er jo nettopp rutene som pleier å forflytte seg eller ikke gå helt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg hadde ikke problem med dette på min cab. Det kom kanskje noen dråper inn når jeg vaska cabben. Det skal vel gå ann å bytte pakningene? Er du også sikker på at vinduene går helt opp og de er riktig justert? Svakhet på e36 er jo nettopp rutene som pleier å forflytte seg eller ikke gå helt opp. Ble vist en trippelpost dette pga internett problemer da jeg la den ut....skjønner ikke hvordan det har gått for seg http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=40279 Men vindus heisen på venstre side ble fikset for ikke så lenge siden, og klipsene som holder vinduene på plass på heisen ble skiftet på begge sider i sommer. Satser på at det går ann å bytte pakningene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå