evilstone Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 hei. her forleden dag ville ikke min kjære e34 starte jeg har ikke helt funnet ut hvorfor men her er problemet. jeg startet den opp om morgenen kjørte til skolen og så hjem igjen, da jeg skulle ut å kjøre igjen 5 min seinere ville den ikke starte. jeg fikk til slutt start på den, så jeg funderte litt, og kjørte videre og håpet at problemet var over. da jeg skulle reise igjen fra doktoren, ville den heller ikke starte. og sån helt ut av det blå fant jeg ut at jeg skulle skru på lysene, mens jeg hadde på tenningen og til min store overaskelse så startet bilen når jeg skrudde på lysene. akkurat som det var tennings nøkkelen. jeg kom meg hjem og da ville den ikke starte i det hele tatt, neste dag startet den på første forsøk som om ingen ting hadde skjedd, jeg har ikke turt å kjøre med den av frykt for at den skal stoppe, men den har startet uten problemer i det siste. det som skjer når det ikke starter: alt ser ut til å virke som det skal, men start motoren går ikke. med en gang start motoren går så starter bilen uten problemer. jeg tenkte da at det kunne være noe dårlig kontakt, men når bilen nå de siste par dagene har startet uten problemer, skjønner jeg lite. noen som har en ide ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg for min del hadde sjekket jordinger ved starter. Kan kansje være brudd sikringen som ligger etter batteriet (følg svart - kabel så er den en boks du bretter ut). Er du litt usikker sjekk med et verksted. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå