Amzoch Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Heisann... Noen som vet ka vinduspussere til E39 koster hos Bmw?? va på mekonomen å såg.. 375,- før pussere.. Fan det va dyrt.. i forhold til di andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Nok mye dyrere hos BMW. TIps er Europris. De selger Bosch vindusviskere til 199,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 vindusviskere er sykt dyrt ja. jeg sjekka på shell til min e46,og trur det var rundt 500 kr.. Skulle også likt og vite om en plass som selger viskere til en overkomelig pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 jepp jeg oså...flaut å si det men økonomien er så sinnsykt skral at vindusviskere ikke har blitt prioritert enda...ser jo ikke een dritt jo :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Hydro Texaco skulle ha 595,- forrige gang eg måtte bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Biltema kr 99.90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Nok mye dyrere hos BMW.TIps er Europris. De selger Bosch vindusviskere til 199,- Prøvde Bosch viskere fra Torshov bilrekvisita, og de passet ikke min E46 touring (både innfestingen og lengden), selv om det sto i tabellen fra Bosch. Gutta i butikken sa det var vanskelig å få tak i viskere til E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Biltema kr 99.90. Og hvordan er kvaliteten på dem da Har hørt om folk som har kjøpt billige viskere av ukjent merke,og som har vært dårligere en de gammle som ble bytta ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg kjøper på Bilxtra i Tromsø og får rabatter så da blir det ikke så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 De har flere forskjellige typer på biltema, fra de billigste til rundt 50kr og opp til 150kr. Kjøper man de "dyreste" får man ganske greie viskere til en ok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Ellingsen: Har di der til E39 ? e jo spesiell feste. Borch står det kun bmw e39 på di.. kan ikke brukes på andre ifølge di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg får BMW-verkstedet mitt til å bytte kun viskergummien, 70 kr pr gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 På gamlebilen kjøpte jeg viskere på biltema for 50kr. De hadde jeg i to år uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Biltemavisker funker heilt greit,til den prisen. Då bytter eg heller oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 De siste to gangene jeg har byttet har jeg gjort det hos riis bilglass. Å bytte de selv var i følge han fyren som jobbet der uaktuelt, for det var dårlig service.... og betalte ikke før de var ferdig montert og alt passet og virket. (slikt gjør at man får lyst å komme tilbake) Fikk 60% rabatt også....150 spenn. Absolutt å anbefale. Prøv å se om du får kassa damen på biltema til å bytte viskere for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå