Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viskere til E39 er dyrt siden det er KUN E39 denne typen viskere passe til.. ikke til noen andre BMW'er eller andre bilmerker... KUN E39 og E39 M5 :)

Kjøpte mine Bosch viskere for 390,- hos ESSO.. synes det var en bra pris jeg :)

Skrevet

men kjøper du viskere av litt bedre kvalitet slipper du å skifte de så ofte. så det går opp i opp til slutt.. 3sett biltemaviskere i løpet av et år eller 1sett bosch,champion eller org. fra bmw

Skrevet

Tror jeg ga 150,- for orginal viskergummi. Den jeg fikk var alt for lang til 3-serien og måtte kappes, så den passer sikkert til 5-serien. Viskergummien er enkel å bytte, det holder med en nebbtang. Hele armen er ikke nødvendig å bytte hver gang.

Skrevet
Biltemavisker funker heilt greit,til den prisen.

Då bytter eg heller oftere. :lol:

Helt enig,gjør det samme selv. Kjøper aldri på bensinstasjon,det er "rip off"!!

• 3 weeks later...
Skrevet

Har akuratt byttet selv, var vel Bosch Viskere med nummer 539 (Faktisk betegnelsen til bilen) mener jeg, der kommer begge i pakken og Pr. min definisjon veldig gode viskere ! (Men dette finnes jo i Katalogen på utsalgssted)

Kostet 499,- for den pakken... OK var dyrt, men ble nødhandling på en Shell-stasjon (Eller Ripp-Off som tidligere nevnt her :) )

Skrevet
10år? Da er det ikke mye igjen av gummien på disse saltede veiene vi har :(

he he. fleipa..

pleier å bytte når de ikke fjerner vann mer,men har ingen statistikk på hvor ofte.

selger biltema viskere til E34 så kjøper jeg gjerne der. måtte ut med 530kr i høst for bosh viskere og synes det var veeel drøyt

Skrevet

har kjøpt luftfiltere og oljefiltere på biltema før (ikke til bmw) og de har da ikke passet så har ikke helt gode opplevelsene derifra sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...