Paul Sau Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg ble utsatt for innbrudd for 2gang på under 1/2år natt til Fredag. Da hadde dem knust to vinduer og tatt med seg låssylinderen i døra pluss bulk i døra. Alt dette for å ta frontlyktene mine! TRAGISK! Også tok de 200kr danske (heh..) solbriller til1000 lappen lå igjen og hentelappen på sofa. jaja! Sist var det stereo anlegg.. Det er spy og drite på en gang altså! Godt en ikke vet hvem det er/ får tak i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 sykt mye innbrudd i bmwer for tida. tror folk det er fritt fram eller? så jævli irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Skikkelig synd når slikt skjer, spesielt når det minner om bare hærverk ettersom det ikke er noen særlige verdier i bilen. Men er jo lurt å tømme bilen før tyven gjør det da Alarm er en fin ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Noe sier meg at jeg snart må omkode alarmen min, så den kan funke igjen! Hadde jo et raid i gata her i sommer. Gata består av 52hus, og 11 av bilene ble robbet for cd-spillere og div. anlegg! Da snakker man om organisert kriminalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 sykt mye innbrudd i bmwer for tida. tror folk det er fritt fram eller? så jævli irriterende.. Er vel bortimot fritt fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå