///M3-cab Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 jaoa gett. Det har blitt en lang dag i dag. Men vi fant ut at det skal bli greit og plassere IC og trykkrør....
///M3-cab Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Nå ble det M50 Råder på oss gett. Noen som vet hvor mye disse tåler? Svinghjulet skal også slankes. Ca 3,0 - 3,5 kg. Skulle bli grei respons da. Noen som har erfaring med dette? Negative opplevelser?
e30 tic Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 ///M3-cab skrev: Nå ble det M50 Råder på oss gett. Noen som vet hvor mye disse tåler?Svinghjulet skal også slankes. Ca 3,0 - 3,5 kg. Skulle bli grei respons da. Noen som har erfaring med dette? Negative opplevelser? hva veier det opprinnelig? har et ekstremt letta på en vw suge trimma sak eg har og det funker som bare det vertfall.
e30 tic Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 ///M3-cab skrev: tror det veier i underkant av 10 Kg.... oki...fins flere typer ser du..mener mitt veide 7.8kg...sto på en 323 org...
Kristov Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 ///M3-cab skrev: Ingen som vet hva M50 råder tåler? Det er umulig å si hva de tåler men de er grovere og sterkere enn M20. Jeg ser flere som kjører med 4-500 og det ser ut til å holde men man har ingen garantier.
///M3-cab Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 OK. Får satse på at de orker litt. Kommer til og bytte rådene til helga!
tmp Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 DA er det på tide med litt oppdatering. Nå er rådene ute, og blir bytta i disse dager, samt at toppen for seg en tur til søta-bror, og ppf, for sveising av vannkanaler. Ellers har bensintanken takket for seg idag, da vi ihelga fant ut, at fuel-cell er tingen.
stian329 Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Ikke akkurat nødvendig å sende toppen helt til Avesta for sveising Stavanger for xmpl!
oddis Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Eller bare Flissundet, som er 5km unna. De har ihvertfall sveist et par 325 topper nå.
bjørneseth Skrevet Februar 13, 2007 Skrevet Februar 13, 2007 Blir nok bra da detta blir ferdig.. bra det er noa seriøse e30 med bra motor på flisa ps. stemmer flissundet på diskusjonen over :b
tmp Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Kan du skjekke mad far din Thomas, hvor mye han skal ha for å sveise vannkanalene i toppen, så får jeg høre med deg på treninga imorra?? Hadde vært gromt om dem kunne gjordt det!
///M3-cab Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 Da er toppen levert, så jeg regner med at den er i gode hender Bensintanken måtte vike og en fuelcell er vel rett rundt hjørnet....
tmp Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Da er ei ny helg gått.. Blei mye rally og lite jobbing men... Venter på deler å, så det er egentlig lite vi for gjordt før delene kommer.. Men ,slenger ut ett par bilder, av små vesentlige ting... Dreide stempler, med o-ringet blokk Bensintank og reservehjulsbrønn måtte takke for seg, til fordel for fuelcell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå