///M3-cab Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Står litt rolig her nå, til vi får igjen toppen vår. Regner med at intercooler og dyser kommer i løpet av uka. Da skal vi ha bra med jobb neste helg. Noen som vet om noen billige glassfiber deler? Panser? bakluke? Enda for høy BMI på bilen...
tmp Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Det er vel på tide med en liten update på ting som er på tur.. Topp er på sveising hod fms intercooler med celle 50-30-10 er bestilt fra kl-racing Justerbar bensintrykksregulator fra samme firma m21 oljepume, koed justerbart kamdrev, koed arp studs, koed bosch 044 bensinpumpe, svenske Det er vel det som er på tur, foreløbig... nå er det bar å vente, å vente...hehe
///M3-cab Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Jasså. Trodde vi kjøpte Bosch 044 pumpe jeg?
Turbo_tankred Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Glemte du ikke å føye til de helt nye tårnstaga nå? hehe men on topic de har noe glassfiberdeler på ppf http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8772 veit ikke om det er i deres prisleie, men syns ikke det virka avskrekkende. Gleder meg til å følge med følge med på denne tråden videre å se resultatet etterhvert. Mvh Frode
teggaen Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 He he sitter her og sogler og leser.. dette må bare bli bra.. Heilt konge stå på
tmp Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Glemte du ikke å føye til de helt nye tårnstaga nå? hehemen on topic de har noe glassfiberdeler på ppf http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8772 veit ikke om det er i deres prisleie, men syns ikke det virka avskrekkende. hehe, selvsagt, nye tårnstag og nye powerflex foringer:) Gleder meg til å følge med følge med på denne tråden videre å se resultatet etterhvert. Mvh Frode Takker for det! Håper å ha bilen klar rett etter 17.mai... Skal i benk og finjusteres 16.mai:)
///M3-cab Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Jepp. Fikk bestillt time på rulla, 16 Mai. Sannhetens øyeblikk
///M3-cab Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Til nå har vi fått gjort dette: Topp:(nyoverhaldt) Portet. Shrick ventiler. stiver ventifjærer. Enem turbokam. Justerbart kamdrev. Arp. Sveiset vannkanaler. Botten: Renovert M20 B25. (alle pakninger og lager byttet) Dreide M20 B25 Stempler. 7,4:1 komp. M50 B25 råder. O-ringet blokk. M21 Oljepumpe. Lettet svinghjul. Turbo: Garret GT40 Grenrør av "spjurvern" (pulssplit). 50mm wastegate. 60x30x10 Intercooler. 4" Downpipe 3" Eksos Motorstyring/bensin: Megasquirt. 630ccm Dyser. 3 stk. MSD coiler. 4 bars mapsensor. Bredbåndslambda (Innovative). Bosch 044 bensinpumpe. Justerbar bensintrykkregulator Skal bli morsomt og se hva dette gir!
tmp Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Skrevet Mars 4, 2007 Da fikk vi gjordt litt i helga også.. Her er ett par tre bilder av det vi gjorde.. Tilpasset og monterte intercooler, samt gjorde ferdig gulvet i bagasjen, der fuelcell og pumpe skal sitte, og som erstatter hjulbrønn..
///M3-cab Skrevet Mars 5, 2007 Skrevet Mars 5, 2007 Er i god gang med og bytte alle foringer under bilen. Powerflex og BMW gruppe N. Er på utkikk etter gromt understell og gromme bremser. Noen som har noen tips om noe til grei pris?
butterc(o)up(e) Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Halla gutta! Ser bra ut detta gett! Link til en som skal selge bremser på zatzy: http://www.zatzy.com/classifieds/showpr ... t=5&page=1 mvh Erik Rismoenbrosracing
tmp Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Skrevet Mars 7, 2007 Halla gutta!Ser bra ut detta gett! Link til en som skal selge bremser på zatzy: http://www.zatzy.com/classifieds/showpr ... t=5&page=1 mvh Erik Rismoenbrosracing Hei! Takker, men har maila litt med han, og slik jeg skjønte, var det kun frambremser, og det skal til en del mods for å få det til å passe på e30 4-bolt... Koed i danmark har en del fine tilbud ser jeg:) BLir nok bur ifra autosafe tror jeg, halvbur, byggesett:)
ehrnst Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 mer info på den cooleren der er ønskelig. Fikk dere plass uten mods. jeg har min rett bak nyrene, måtte kappe litt i lyktene osv, men dette så jo ut til¨å passe sykt bra. plass til oljekjøler over og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå