-Roger- Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 hvor får man kjøpt hella angel eyes med xenon til e36? Noen som har en link, med pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Spør bilbyggeriet. Tror noe sånt koster rundt 11000kr. Bilbyggeriet monterte det på 325`n, og det ble RÅTT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 ja jeg har de også... Men forrige eier mente de kostet 17000 kr og det har jeg vanskelig for å tro! Vil bare finne ut prisen! Har ikke fått med kvittering, og jeg skulle tro alle som kjøpte så dyre ting til bilen, tok vare på kvittering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Gsbildeler.no selger hella xenon til "Pris 11.737,50 kr". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Takker! Ja tror det er disse lyktene jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Selger ikke koed de billige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 vet ikke jeg? Synes 11700 kr er ALTFOR dyrt for lykter! (Selv om de er meget pene) Hadde aldri betalt det selv! Så hvis noen er interresert i å kjøpe for tja, si 8000 kr så kan det hende jeg selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Mener jeg leste på tråden til bilbyggeriet at de koster 6000 +- på koed Har du lykter å skal selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 Mener jeg leste på tråden til bilbyggeriet at de koster 6000 +- på koed Har du lykter å skal selge? Har nettopp kjøpt meg ny bil og den har disse lyktene! Har ingen behov for å selge, men hvis de er så jævla dyre og jeg får betalt mye penger så kan jeg selge de og kjøpe meg fk sine i steden for! De er ikke så fete, men penger er penger! Har noen OZ 18" også! Kan bytte felgene og lyktene mot svære fete felger med kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Humm får lage et spesial tilbud til Bimmers jeg da 10 740,- inkl MVA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 Nei det hjelper jo ikke meg å få mer for lyktene når du gir bedre pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 du klarer vel å presse prisen litt ned ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå