vildrin Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 skulle bytte orginal lyktene ut med linse lykter. å¨da måtte noe omkobling til. etter en stund begynte jeg å plages med å få lysene til å fungere etter rekkefølgen som skal være der. knoppen helt inne - kjøre lys - instrument lys av - baklykter funker ikke knoppen midt stilt - park lys - intrsument lys på - baklykter funker knoppen helt ute - kjørelys+langlys instrument lys av - baklykter funker ikke. har forstått det sånn at noe er feil en plass, men klarer ikke å finne ut hva som kan være gjort galt. frontlyktene har jeg fått til. men når dem funket fint så la jeg merke til at lysene inne i biln datt ut og baklyktene når jeg dro i knoppen. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 sett i 5W pærer i tåkelysene bak, og ha på tåkelys hele tiden slik fikset jeg mitt midlertidig (da har du lys bak jaffal) helt til jeg fant ut at en ledning til kj.lyset under dashbordet var løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 skal teste om det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 funnet ut noe? har samme problemet på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 har prøvd 3 forskjellige brytere med 3 forskjellige virkninger. skjønner ingeting. er det noen som har koblings skjema til lysbrytern? så kanskje jeg klarer å legge opp på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 19, 2011 Share Skrevet September 19, 2011 Hei vet at dette er en gammel tråd. Har kjøpt meg e 30 nå og jeg har samme problem noen som har noen lure forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 kjøp ny lysbryter, var det som var probleme med min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Gammel tråd, men sliter med problemet selv, og lurer på om det er noen som vet om det er forskjell på bryterene på norske modeller og feks. tyske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Veldig sikker på at de er like, dog er begge mine tyskimporterte, men automatiske kjørelys er ikke styrt i bryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå