Hankook Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9298494 Bilen selgest med følgende mangler: -Gåen topp-pakning -Noen lyspærer er røkne -Vaieren til takluka er røket -Noen små bulker -Mangler dørtrekk til høyre bakdør -Bakpotta har falt av men følger med Ellers er det lite rust, noe overflate bare. Bilen har ny vannpumpe og termostat. Følger med nytt slipesett (topp-pakning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Bump, ingen intreserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Bump, ingen intreserte? joa bytte i båten min så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Bump, ingen intreserte? joa bytte i båten min så Bilder å info om båten din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 D er en Selco 14" ca 80mod. må pusses opp. plasten er helt i orden, men den trenger ny lakk, og få iorden på innredningen, d er påbynt renovering, men mistet interessen pga at den ikke kommer til å bli brukt. motoren er en 60hk johnson 83mod. er et fint å greit obj for den som er sugen på en rask båt Har et bilde i signaturen min. vil du se fler så si hva du vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg