Arild G. Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Potta kommer fra en 93mod 320i coupe, men passer visst også sedan, touring og cab. 320i og 323i. kjørt kun ca 60mil 1000,- Må hentes i Molde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 er dette helt fra grenrør og bak til bakpotta? Trenger sårt katalysator og mellomrør! Usikker på om den jeg har nå er effekt eller ikke.. Vil jeg merke mye forskjell i såfall? Men er det sånn at du overhodet ikke sender? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 dette er kun orginal bakpotte. kun det du ser på bildet som følger med. den er som ny. og en ny koster over 2500,- om du har effektpotte fra før, så tror jeg eneste forskjellen blir at det blir mindre lyd, og at enderøret blir et enkelt orginal rør. visst det ikke dukker opp noen kjøpere som henter, så kan jeg vurdere å sende etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 ok, men da blir det nok ikke aktuelt desverre Lykke til videre med salget uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå