Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2007 Skrevet Februar 4, 2007 Har ett helt nytt m-tech ratt liggende.. uten airbag. dette var kjøpt til min 2001 330ci. ny pris 4200 selges 3000+frakt lr bud over
Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Skrevet Februar 4, 2007 dette er foresten det tykke gode rattet
olaola Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Har en 316 med vanlig ratt. Er vel mildt sagt ingen enkel affære å montere inn et multifunksjonsratt..?
Kjell Rune Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 det skal være ferdig opplagt meg fortalt.. brodern har en 316touring og der var det vist plug and play.. noen må kanksje ha en ledningsbit.. dette får du isofall vite hos bmw..
John H Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Du må ha et ekstra ledningsnett til din bil olaola..dette får du hos bmw..der lodder de de på, tror ikke eg ville begynt med dette selv uten å ha peiling vertfall. Og bilen din må være produsert etter 06.2000, da ble det gjort en endring på motstanden i airbagene..det sies at airbagene skal løses ut ved full styrke uansett, om man setter det på en eldre e46. Det skal visst gå, men det er visst mer arbeid å få det til å passe der..
janilzen Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 vil dette si at rattet ikke har noe og gjøre på min 320 e46 1999 mod?
John H Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Egentlig ja.. Men det går visst an å få til men.. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=370202&highlight=steering+wheel+retrofit http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=345306&highlight=steering+wheel+retrofit
B M W Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Dersom man bytter sportsrattet med trekantet airbag med et M-tech med rund airbag, vil det være trinn 1 eller trinn 2 som aktiviseres ved kollisjon?
Kjell Rune Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 det har ikke jeg peil på vertfall..
John H Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Dersom man bytter sportsrattet med trekantet airbag med et M-tech med rund airbag, vil det være trinn 1 eller trinn 2 som aktiviseres ved kollisjon? Nå vet ikke eg hva som er kraftgst av trinn 1 og 2, men det er det trinnet som er kraftigst som utløsest sies det..
Kjell Rune Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Bilde? det er helt nytt så bilder ligger det vel over alt på nettet vil jeg tro. står i de fleste bilene som er orginal m-tech på finn.no f.eks..
mrbrew Skrevet Februar 14, 2007 Skrevet Februar 14, 2007 Dersom man bytter sportsrattet med trekantet airbag med et M-tech med rund airbag, vil det være trinn 1 eller trinn 2 som aktiviseres ved kollisjon? Nå vet ikke eg hva som er kraftgst av trinn 1 og 2, men det er det trinnet som er kraftigst som utløsest sies det.. hei hvilken bavaria var det du snakkte med?...tenkte jeg skulle snakke me bavaria i stavanger når jeg fikk tid...er litt skummelt å tenke på at airbagen kanskje ikke fungerer hvis jeg monterer det nye rattet..
Kjell Rune Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Skrevet Februar 14, 2007 den skal jo fungere uansett meg fortalt vertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå