Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det skal være ferdig opplagt meg fortalt.. brodern har en 316touring og der var det vist plug and play.. :) noen må kanksje ha en ledningsbit.. dette får du isofall vite hos bmw..

Skrevet

Du må ha et ekstra ledningsnett til din bil olaola..dette får du hos bmw..der lodder de de på, tror ikke eg ville begynt med dette selv uten å ha peiling vertfall.

Og bilen din må være produsert etter 06.2000, da ble det gjort en endring på motstanden i airbagene..det sies at airbagene skal løses ut ved full styrke uansett, om man setter det på en eldre e46. Det skal visst gå, men det er visst mer arbeid å få det til å passe der..

Skrevet

Dersom man bytter sportsrattet med trekantet airbag med et M-tech med rund airbag, vil det være trinn 1 eller trinn 2 som aktiviseres ved kollisjon?

Skrevet
Dersom man bytter sportsrattet med trekantet airbag med et M-tech med rund airbag, vil det være trinn 1 eller trinn 2 som aktiviseres ved kollisjon?

Nå vet ikke eg hva som er kraftgst av trinn 1 og 2, men det er det trinnet som er kraftigst som utløsest sies det.. :?

Skrevet
Bilde?

det er helt nytt så bilder ligger det vel over alt på nettet vil jeg tro. :)

står i de fleste bilene som er orginal m-tech på finn.no f.eks..

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå vet ikke eg hva som er kraftgst av trinn 1 og 2, men det er det trinnet som er kraftigst som utløsest sies det.. :?

hei

hvilken bavaria var det du snakkte med?...tenkte jeg skulle snakke me bavaria i stavanger når jeg fikk tid...er litt skummelt å tenke på at airbagen kanskje ikke fungerer hvis jeg monterer det nye rattet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...