Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vel den samme høytaleren i der orginalt? skal Hvertfall passe i alle e39 den orginale som jeg tok ut å erstatta så den høytaleren skal gå rett inn i det orginale hullet.... dørene er også like hvis ikke jeg er helt på jordet da... :oops:

Skrevet
  LarsMartin1985 skrev:
Vi har vel den samme høytaleren i der orginalt? skal Hvertfall passe i alle e39 den orginale som jeg tok ut å erstatta så den høytaleren skal gå rett inn i det orginale hullet.... dørene er også like hvis ikke jeg er helt på jordet da... :oops:

Lest litt på prosjekttråden din, likte hva jeg så=) Blir på ingen måte så vilt det jeg har planer om, men skal følge utviklingen din 8)

Leste at du hadde skjult delefiltrene til komponentsettet en eller annen plass i fordørene? Kunne du forklart, evt vist ved enkel paintredigering på gamle bilder hvor du har gjemt det? Lurer litt på hvor jeg skal gjøre av delefilteret. Hvor det er mest praktisk å feste d?

Skrevet

Har tatt meg 5uker fri i påsken til å gjjøre om alt i bilen innvendig.. skal blant annet lyddempe hele bilen totalt fra dører til tak og gulv i bilen.. ny basskasse nye ground zero batterier 90ah 3500ampere hver.. får nok guffe til stereon en 50 farads kondensator til og et nytt infinity frontsett da :) hehe :lol:

legger da opp bilder å info på bimmers her :)

Skrevet
  LarsMartin1985 skrev:
Har tatt meg 5uker fri i påsken til å gjjøre om alt i bilen innvendig.. skal blant annet lyddempe hele bilen totalt fra dører til tak og gulv i bilen.. ny basskasse nye ground zero batterier 90ah 3500ampere hver.. får nok guffe til stereon en 50 farads kondensator til og et nytt infinity frontsett da :) hehe :lol:

legger da opp bilder å info på bimmers her :)

Kult. Føler det nesten er litt overkill å lyddempe denne bilen. Siste bilen jeg hadde bråka så sinnsykt, så alt føles veldig smooth etter overgangen til femmern;) Men frister å kaste inn litt dempemateriale når døra først er åpna, men tviler på at jeg gidder.. :/

anyways, prøver pånytt; Leste at du hadde skjult delefiltrene til komponentsettet en eller annen plass i fordørene? Kunne du forklart, evt vist ved enkel paintredigering på gamle bilder hvor du har gjemt det? :D

Skrevet
  LarsMartin1985 skrev:
... og et nytt infinity frontsett da :)

Hva gjør du med det gamle? Selge det, eller montere bak? Foreslår du selger det :lol:

Skrevet

Jeg har montert opp 1 stk sett infinity perfect 5.1 i dørene foran.. delefiltrene la meg 1stk på høyre side innerst bak hanskerom, og venstre side over deksel rett nedenfor rattet... det blir 1stk sett i dørene foran og 1stk i dørene bak...

Skrevet
  Vegard skrev:
Er du ute etter lydkvalitet er det overhodet ingenting som slår Focal.

Mulig du må litt opp i pris da men.

Har somsagt ikke bestemt meg, men har fått et veldig bra tilbud på et Hertz sett, så spørs om det ikke blir det...

Skrevet
  LarsMartin1985 skrev:
Jeg har montert opp 1 stk sett infinity perfect 5.1 i dørene foran.. delefiltrene la meg 1stk på høyre side innerst bak hanskerom, og venstre side over deksel rett nedenfor rattet... det blir 1stk sett i dørene foran og 1stk i dørene bak...

Okei, prøve meg frem da. Er vel sikkert noen slike deksler som er enkle å få løs, trenger ikke demontere halve dashen? 8)

Skrevet

Jeg gjorde det pga får å tre kablene best mulig.... hvis du skal ha forsterker på det er det veldig vansklig å gjemme kablene på noen andre måter enn å ta av dashen.... det er også ekstremt trangt fra innsiden av døren i kabel ''klemmene'' mellom fordi det skal være tett.... vanskelig å forklare..

Skrevet
  LarsMartin1985 skrev:
Jeg gjorde det pga får å tre kablene best mulig.... hvis du skal ha forsterker på det er det veldig vansklig å gjemme kablene på noen andre måter enn å ta av dashen.... det er også ekstremt trangt fra innsiden av døren i kabel ''klemmene'' mellom fordi det skal være tett.... vanskelig å forklare..

Vet ikke helt om jeg er med nå, hvor har du lagt høytallerkablene? Har ikke undersøkt nærmere, men så for meg å legge de på "vanlig måte" bak via kabelgater i dørken høyre/venstre side.

Skrevet
  LarsMartin1985 skrev:
ja å der er den sinnsykt trangt.. måtte selv borre får å igjennom ordentlig kabel hehe

Får legge "tynnkabel" da;)

Må vel nesten åpne opp å kikke litt. Er mulig jeg går for "isoforsterker", virker litt lettere. Får se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...