Dr_S Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Finnes også 328iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Finnes også 328iS Jepp,så en på Walmart i går.var helt strøken med chrome-felger.og beige skinnineriør. jeg har svart,og liker det best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Ja, det var billig Hvordan er det å kjøre med så lavt oktan? Fikk tak i Premium bensin i dag! 93 oktan,så er fornøyd.det er vist det sprekeste de selger og kosta sjorta : 3,70 kr literen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Hva er det for et "sminke" speil du har? er det orginalt bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Sminke speil? er det sladrespeilet du mener? har vanlige speil med lys unde solsjermene,men det som er avbildet er vanli sladrespeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Det er nok ene stolpen bak som vises i speilet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 jepp,interiørlyset på stolpen bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 var på oljeservice hos BMW merkeverkstedet i dag.de kunne informere om att jeg trengte nye bremseskiver bak,så måtte bytte de og. + at jeg fikk meg nytt panser-embllem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Hei jcvold, fikk du sjekket det med frakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Ja, det var billig Hvordan er det å kjøre med så lavt oktan? Fikk tak i Premium bensin i dag! 93 oktan,så er fornøyd.det er vist det sprekeste de selger og kosta sjorta : 3,70 kr literen! Haha, skikkelig dyrt der borte altså Er vel ikke noe marked for 99oktan V-power (eller hva nå det heter) i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 spørs på prisen,de liker ikke "høye" bensinpriser.de fleste kjører på "regular" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå