Ostespiller Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Hello, Holder på å gjøre bilen ferdig. men jeg er redd for at verkstedet jeg hadde bilen på har byttet ut diffen min med en annen. Er det noen tall eller no jeg kan lete etter for å finne ut om det er en M3 Ditt? Eller om de har bøffa meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Hello,Holder på å gjøre bilen ferdig. men jeg er redd for at verkstedet jeg hadde bilen på har byttet ut diffen min med en annen. Er det noen tall eller no jeg kan lete etter for å finne ut om det er en M3 Ditt? Eller om de har bøffa meg rar situasjon... m3 diffene er vel like de som kom på 325 om eg ikke tar helt feil. (i utførelse) sikkert noen som kan svare på hvilken utveksling KUN m3 kom med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 any one? Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 samme diff, men sikkert med forskjellig utveksling. Du husker ikke hva utvekslinga var på diffen du "hadde"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Tror kun M3 kom med 3.25 og 3.15 i utveksling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 samme diff, men sikkert med forskjellig utveksling. Du husker ikke hva utvekslinga var på diffen du "hadde"? BMWCCN har dette på M3 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/m/mbilene_m3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoyvien Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 vist der står "s" forran eit nr på den så er det ein m3 diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 "S" Betyr at det er diffbrems, og det er det mange som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Kom deg under bilen og sjekk delenummeret, så ringer du en forhandler av BMWdeler og spør hvilken type bmw delen tilhører. Dersom de har "byttet" diff med en dårligere diff hadde jeg kjørt en Lada opp i anus på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Kom deg under bilen og sjekk delenummeret, så ringer du en forhandler av BMWdeler og spør hvilken type bmw delen tilhører.Dersom de har "byttet" diff med en dårligere diff hadde jeg kjørt en Lada opp i anus på dem Skal få sjekket det i dag. Blir nok ikke en lada . Men heller en colt 45 hvis det er tilfellet. En sånn ting bøffen man ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå