wolfie^ Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut min ganske ferskt ny innkjøpte325 turbo, prosjektet er ferdig da, men kan jo legge den ut likevel, om noen har noen synspunker om ting som kan gjøres videre eller lignende er jo det bare bra:) Det er en 92mod 325, m3 3.0 gir, akslinger og diff, stor turbo og cooler, smidde je stempler, mls toppakning, justert orginal sprut og bremset i benk i danmark hos tryklading. sabelt bøttestoler og div målere/instrumenter inne i bilen.coilovers rundt hele. Den er bremset til 500++ på hula, skal være ca 570 i motoren slik den går nå på 1,5 ladetrykk http://img392.imageshack.us/my.php?image=minbil1jn5.jpg http://img186.imageshack.us/my.php?imag ... 026sx9.jpg Skal legge ut mer info og bilder om bilen snart
jcvold Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 FEITE !!for en flott bil!! og 500 hk? du kan jo glatt delta i Gumball 3000!! har du formening om topfart?
rel0ad Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 satan, dette høres jo bra ut, går det greit med orginal sprut på så mye hk?
E30 ex Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Hvorfor skiver du +++ og ca når du oppgir effekten, var den ikke bremset? Da er det jo bare å legge ut tallene ved ladetrykk og rpm. Det er mye mere interessant for oss andre å lese om. Ikke noe er som kalde fakta, bare så synd at så få har det. Tøff bil!
Smaavik Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Skikkelig grom bil! hørtes friskt ut med 500hk!!
ropa Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 500hk på en slik bil må jo være spinvilt spør du meg. 0-100 på?? Toppfart??
Azeton Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 ta og fjern skilt nret. før noen kommer og tar den bilen din. Fin bil forresten. er jo rene GT4 trimming på den hehe
Ola. Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Flott bil, som høres morsom ut! Er også int. i hvor mye hk et + er hehe
bimmert Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 skikkelig grom bil;) jeg hadde kosta på meg noen gromme felger. er trøkk nok i den eller?
mossel Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Jeg har sett denne flere ganger på Rudskogen og den ser ut til å ha gått veldig bra! Virker som om den er gjennomført også, men jeg har et spørsmål; Hvordan er orginal innsprutet modifisert for å få til dette? og hva slags dyser kjører du med?
Hylland Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Ka speil er det som står på den? Er ikke det sånne dtm -cup speil?
Stale_H Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Den der så jeg på våler, fy faen for en deilig lyd det var i den, gikk jo ikke så alder værst heller for å si det pent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå