L-V.H Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 du får aldri 5 tusen for ein glassfiber front. vist du har sitt nokon andre fangere som er like og koster 5 tusen, så er det nokk fordi dei er i plastik og har mye bedre passform.
borte Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Hehe sant nok! 5000 er for plastfangere! Håper virkelig at jeg får bytta den inn med den fangeren jeg egentlig skulle ha + litt godtgjørelse for alle den ventingen! Har venta i 6-7 uker nå, og det ser ut for at jeg blir nødt til å vente maaange uker til før jeg endelig får den fangeren jeg bestilte.. Kjipe greier..
borte Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Er det noen andre som har erfaringer med handel fra www.purepleasurestyling.com? Tror ikke jeg vil handle noe mer fra dem etter dette..
håvard Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 hvis den passer til e36 så kanskje jeg kan være interessert
borte Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Det er mye mulig den passer til E36, men det vet jeg ikke 100% sikkert! Den passa ikke til min E34 i vertfall.. Du kan jo gi meg noen mål, så kan jeg jo alltids sjekke! Men hva byr du for den da?
borte Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Det viser seg at firmaet sendte 2 stk BMW fangere og de ble forvekslet! Derfor har min fanger havnet hos en annen, og jeg har fått den andre fangern.. Fangerene sendes tilbake til sine riktige eiere i morgen! Det ordnet seg, så fangeren er ikke lengere for salg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå