-=BMW-318i=- Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Hvor får man kjøpt sølv lakk til gule blinklys pærer? Har hørt på BilXtra å Toeshov men di har ikke. Har hørt noen har pratet på att man får kjøpt sølv pærer på Clas Olson til 75kr, stemmer dette?..
StianA Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 hvis du hører med biltema så trur jeg de har det, har sett at de har hatt sånne pærer før!
Boss Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Det heter diadem pærer, og de fleste store foretninger har dette.
kilronan Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Det heter diadem pærer, og de fleste store foretninger har dette. Ddiadem er blå og ikke sølv. Jeg stemmer for SilverVision
kilronan Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Diadem er vel litt "ut"? Diadem er vel for dem som ikke har hørt om SilverVision.
Boss Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Det heter diadem pærer, og de fleste store foretninger har dette. Ddiadem er blå og ikke sølv. Jeg stemmer for SilverVision Sorry, my bad. Var litt trøtt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå