-=BMW-318i=- Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Hvor får man kjøpt sølv lakk til gule blinklys pærer? Har hørt på BilXtra å Toeshov men di har ikke. Har hørt noen har pratet på att man får kjøpt sølv pærer på Clas Olson til 75kr, stemmer dette?.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StianA Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 hvis du hører med biltema så trur jeg de har det, har sett at de har hatt sånne pærer før! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boss Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Det heter diadem pærer, og de fleste store foretninger har dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Clas Ohlson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 198 for 2 stk pærer Silvervision på Clas Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilronan Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Det heter diadem pærer, og de fleste store foretninger har dette. Ddiadem er blå og ikke sølv. Jeg stemmer for SilverVision Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Diadem er vel litt "ut"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilronan Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Diadem er vel litt "ut"? Diadem er vel for dem som ikke har hørt om SilverVision. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boss Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Det heter diadem pærer, og de fleste store foretninger har dette. Ddiadem er blå og ikke sølv. Jeg stemmer for SilverVision Sorry, my bad. Var litt trøtt der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts