Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plankekjøring er vel å ta i. E34 er skrudd sammen på utallige måter. Det er tre skruer som holder blinklyset på plass.. En inne ved skjermen. Og to rett bakover.

Skrevet

Har fått kikket litt på det, men gav opp. Brukte så vanvittig mye tid på å i gang Opelen (selvsagt) til en kompis, så det ble veldig sent...

Det så ut til at jeg måtte ta vekk deler av grillen? Eller er det festet i bakkant?

Skrevet

Du trenger ikke ta av noen deler fra grillen, men det er trangt å komme til.. Det er som sagt 3 skruer.. Husker ikke hvilken som var verst..

Skrevet

Må vel av med noe plastdeksler bak lyktene for å komme ordentlig til, ellers er dette veldig rett fram.....tar vel 5-10 min per lykt når du har det liggende klart :wink:

Skrevet

Jeg har kun tatt av på høyre siden foran på min, og de var festet i to eller tre skruer. Veldig enkelt å greit å skru av. Du ser skruene. På den andre siden har jeg hørt er noe herk, men går det også, men må muligens skru vekk litt deksler og styr. Skal du bytte på siden og bak, så skjønner du alt veldig greit. Der er det null problem. På sidene er de festet med en skru og en slags klips og bak er de festet i tre skruer. Bare å ta vekk de veggene i bagasjerommet foran baklyktene der(festet i noen sånne plastikk skruer). Så ser du alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...