ropa Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Har et spm ang felger her, kameraten min skal kjøpe felger som er 10,5 brei og 18", han sa bare at det er orginale AC SCHNITZER felger, va er orginal, noen bilder? Gjelder en: 318is 93mod 18"x10,5/265 Han har komplett apex dempere og fjær. 40/40senk Går dette?? vet ikke innpress, men hørtes meget voldsomt ut med 10,5 brei felg og 265dekkdim på en e36. Og beklager samtidig at jeg hadde posta denne i Teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Det pleier vel å være støpt inn noe merker noe sted om de er orginale. Når det gjelder så brede felger på en 318is, så ser jeg ikke vitsen. Greit nok: det ser tøft ut (og man må kanskje valse, men er ikke noe ekspert på E36..) men hva er vitsen med så tunge felger at man bare MISTER effekt av bilen? Brede felger setter man på for GREP, ikke bare for utseendet. Tror 225-235 bredt er nok (da har han med seg utseendet), det klarer han nok neppe å rive løs på rett frem, tørr asfalt og fullt gasspådrag (uten clutching) med. Det er nå min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 10,5" går ikke med mindre man valser en god del! Kjører 9,5" bak på min og det subber en del og jeg har bare 15mm senk bak. Se forøvrig på den prioriterte tråden under teknisk, der står det meste om slikt http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=16376 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2007 Akkurat,derfor jeg tenkte, så breie felger på en e36coupe med 265dekk, for meg høres dette ut som felger til 5serien eller enda bedre 7serien. Så valsing må nok til ja,det var nok det jeg også mente, men han vet nu sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Og beklager samtidig at jeg hadde posta denne i Teknisk Ingenting å beklage. Det er riktig å poste den i teknisk, så jeg flytter den dit, det som ikke ble riktig første gang var at du postet den i en "opplysningstråd" for hvilke felg/dekkombinasjoner som passer de forskjellige biler og i den tråden passer det ikke så godt å stille spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Vil tro dette er felger til en 5-/-7 og 8-serie, så det vil nok bli dårlig med plass bak pga lavt innpress. Ingen ting er umulig, men med 10,5" felg og lavt innpress, så må det valses mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Og beklager samtidig at jeg hadde posta denne i Teknisk Ingenting å beklage. Det er riktig å poste den i teknisk, så jeg flytter den dit, det som ikke ble riktig første gang var at du postet den i en "opplysningstråd" for hvilke felg/dekkombinasjoner som passer de forskjellige biler og i den tråden passer det ikke så godt å stille spørsmål. Takk Frode H Er det noen som kanskje har bilde av en e36 coupe med 18" og breie felger 10.5 med noen breie dekk?? kunne man iallefall fått et inntrykk av hvordan dette ville blitt seende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Denne bilen kjører med 10,5x18 ET28 med 265/30-18 Dunlop SP8000, og som du ser, så krever det en del valsing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå