Moose Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Ny i byen. Noen som veit om det er noen isbaner i Trondheimsområdet det hadde vært mulig å leike seg på? Lurer også på om det er muligheter for banekjøring om sommeren (huff, det er lenge til. 15 minus i dag.)
smood Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Det er jo mange biltreff på lånke om våren, sommeren og høsten.. deriblandt Nordmøregatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com
Mexos Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Er glattkjøringsbane på orkanger, men er vel bare kjøreskoler som får bruke denne?
E-Evjen Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Er forholdsvis ny i Trondheim jeg også og hadde faktisk planer om å starte en slik tråd. Det hadde vært artig å dratt på isbane med iX`n, men skulle jeg gjort det måtte det nesten blitt en dagstur, altså ikke så langt unna Trondheim. Vet at det bl.a. er en gatebil klubb som arrangerer et treff på Lånke til helga om jeg ikke husker helt feil, men personlig er jeg mer sugen på reine BMW treff og ikke fullt så intressert i å kjøre rundt på samme bane som klin gærne trøndere i 240 og Sierra.
Moose Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Det finnes kanskje noen som bor like utenfor Trondheim som har en frossen innsjø i nærheten som det går ann å brøyte, viss de ikke allerede har gjort det. Det hadde da vært konge å fått lånt banen, evt betale en slant for brøytinga og jobben.
P.I.B Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Vintertreff Lånke Motorsenter KL 09.00 Lørdag 10 Feb. I Regi av Stjørdal GatebilKlubb... Mer info : http://www.gatebilklubb.tk/
ReiRud Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 trodde Stjørdal hadde treff nå helga jeg (3.feb.) !? Nordmøregatebilklubb skal i hvertfall ha treff på slutten av februar/i begynnelsen av mars i Surnadal på travbanen 11-12 mil fra tr.heim
Moose Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Skrevet Februar 8, 2007 Ingen som har et vann de vil låne bort? Tenkte ikke på biltreff i første omgang, men bare en bane man kan kjøre på et par timer når man føler for det. (Og eieren godtar det selvsagt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå