bmwhans Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Noen som vet om hvilket smo er best og gir mest effekt? Eller er det hipp som happ? Filter har ikke så mye å si.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Det er samme greia. Gir deg kanskje 1-2hester som du ikke merker på en vanlig motor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 men fetere lyd da ellers ingenting annet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 men fetere lyd da ellers ingenting annet Jeg liker eksoslyden bedre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nygaard Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 men fetere lyd da ellers ingenting annet Jeg liker eksoslyden bedre helt enig der=) men pakker du åpent filter på en v-tec får du lyd ass:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted February 7, 2007 Author Share Posted February 7, 2007 jaja vet at det ikke gir noe spesielt effekt men litt annerledes lyd, men er samme om jeg har green eller kn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Ja, det er vel det samme.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 samme fabrikk, hver sitt navn Edit: dette gjelder King Dragon og Green.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 K&N filter og King Dragon får du kjøpt rense-sett til,og så vidt jeg vet får du ikke kjøpt det til green-filter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 du får kjøpt rense sett til green også! på torshov!.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jcvold Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 ok.for det er et must når du har sånt filter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted February 7, 2007 Author Share Posted February 7, 2007 hvor ofte lønner det seg å rense? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 I følge en test gjort med flere filter, er originalfilter ikke så dårlig at det utgjør noen særlig effekt. Og etter å ha lest testen, som jeg kom over her i januar, komer jeg aldri til å montere "effekt"-filter, for den eneste effekten den ser ut til å ha, er å slippe inn flere fremmedlegemer i motoren. Les her: http://www.duramax-diesel.com/spicer/index.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerlars Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 I følge en test gjort med flere filter, er originalfilter ikke så dårlig at det utgjør noen særlig effekt. Og etter å ha lest testen, som jeg kom over her i januar, komer jeg aldri til å montere "effekt"-filter, for den eneste effekten den ser ut til å ha, er å slippe inn flere fremmedlegemer i motoren.Les her: http://www.duramax-diesel.com/spicer/index.htm Alt for grom innsugslyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 hvor ofte lønner det seg å rense? når det er ekkelt og sort.. du ser det, når den ikke lenger er grønn eller rød.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts