bmwhans Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Noen som vet om hvilket smo er best og gir mest effekt? Eller er det hipp som happ? Filter har ikke så mye å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Det er samme greia. Gir deg kanskje 1-2hester som du ikke merker på en vanlig motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 men fetere lyd da ellers ingenting annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 men fetere lyd da ellers ingenting annet Jeg liker eksoslyden bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 men fetere lyd da ellers ingenting annet Jeg liker eksoslyden bedre helt enig der=) men pakker du åpent filter på en v-tec får du lyd ass:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 jaja vet at det ikke gir noe spesielt effekt men litt annerledes lyd, men er samme om jeg har green eller kn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Ja, det er vel det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 samme fabrikk, hver sitt navn Edit: dette gjelder King Dragon og Green.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 K&N filter og King Dragon får du kjøpt rense-sett til,og så vidt jeg vet får du ikke kjøpt det til green-filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 du får kjøpt rense sett til green også! på torshov!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 ok.for det er et must når du har sånt filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 hvor ofte lønner det seg å rense? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 I følge en test gjort med flere filter, er originalfilter ikke så dårlig at det utgjør noen særlig effekt. Og etter å ha lest testen, som jeg kom over her i januar, komer jeg aldri til å montere "effekt"-filter, for den eneste effekten den ser ut til å ha, er å slippe inn flere fremmedlegemer i motoren. Les her: http://www.duramax-diesel.com/spicer/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 I følge en test gjort med flere filter, er originalfilter ikke så dårlig at det utgjør noen særlig effekt. Og etter å ha lest testen, som jeg kom over her i januar, komer jeg aldri til å montere "effekt"-filter, for den eneste effekten den ser ut til å ha, er å slippe inn flere fremmedlegemer i motoren.Les her: http://www.duramax-diesel.com/spicer/index.htm Alt for grom innsugslyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 hvor ofte lønner det seg å rense? når det er ekkelt og sort.. du ser det, når den ikke lenger er grønn eller rød.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå