Gå til innhold

Min E36 320iT

mbrothe
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget pen den bilen din! Planer om M3 front eller? Eller M-lister?

PS: Lakker autopassbrikka ;) Har jeg gjort, knapt synlig utenfra..

Bare å si fra om noen her npoe stæsj liggende :wink: M- lister harre vært pent, har vurdert å lakkere listene rundt om, hva tror dere om det?

Nye forsterkere prioriteres før ny fanger forran (syns ikke den orginale ble så jævli etter jeg fikk lakka grillen). Men en dag blir den nok bytta :wink:

Det med å lakkere autopassbrikken er noe jeg aldrig har tenkt på, men en god ide. I bilens farge da eller sort tenkte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Tid for å prøve sommerdekka i dag :D

Beklager all skitten, prøv å se gjennom den hehe:wink:

Her kommer iallefall noen bilder:

dsc02623jx8.jpg

dsc02620dw6.jpg

dsc02618gi8.jpg

dsc02616qw6.jpg

Måtte bare sammenligne litt, 195 mot 235.

Senkesettet blir montert når tælan har roa seg litt her.

Autopassbrikken er forøvrig også lakkert, nå lurer jeg bare på hva jeg skal gjøre med festet. Må vel prøve å skaffe en sort limpute eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Kom en liten pakke fra Koed igjen i dag.

Nye dempere forran og bak, Orginale stoffmatter, nytt eksosoppheng, nye fester til støtdemper bak, hjullager forran, og diverse annet småtteri. Kom også et ekstra bakluketrekk og orginal alarmdiode. Skal gjøre et forsøk på å få alarmdioden til å fungere på defaen da disse er mye finere enn defadioden som er plassert oppi frontruta.

dsc02718ac5.jpg

Denne takboksen skulle kastes, men jeg fant den fullt brukbar og passa igrunn fint på bilen. Kun ei sprekk nede i venstre hjørne, og fastrusta fester. Med litt pussing, glassfiber og lakk blir den godt som ny :wink:

dsc02719wn6.jpg

Er det egentli andre her inne som har takbosk på 3'er-touring? Denne boksen er iallefall litt lang til bilen med tanke på å få opp bakluka. Er jo ikke formidabelt med plass inne i bilen heller, så jeg ser ikke bort fra at denne blir med på ferietur til sommern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har vært beklagelig lite oppdateringer av posten, men nå kommer det! :lol:

Har endelig fått bilen nærmere bakken. Ble veldig fornøyd med utseende og kjøreegenskaper. Litt stivere fjæring, men fortsatt komfortabelt og kjørbart. Fartsdumer osv absolutt ingen hindring.

Her kommer litt bilder fra monteringen:

dsc02771qu1.jpg

Ny fjær mot gammel

dsc02766oc1.jpg

dsc02770pf8.jpg

dsc02776mw3.jpg

Ny demper på plass, Bilstein Sprint

dsc02773cb3.jpg

Bakfjærene, senkefjæra er faktisk den lengste, stussa litt på det

dsc02803la8.jpg

Hjulstillingskontroll

Her kommer resultatet :lol:8)

bimmern1.jpg

bimmer2.jpg

bimmerverdal1.jpg

bimmer3.jpg

bimmer1.jpg

Andre nye smådetaljer er nye skilter av typen uten blått flaggfelt og flate viskerblader forran. Viskerbladene imponerte faktisk, veldig "stillegående" :wink:

Håper på litt komentarer nå, Selv ble jeg veldig fornøyd med senkinga og hvordan bilen ser ut nå. Mangler vel dog en mer staselig fanger enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått seg litt puss igjen. Innvendig vask, med utallige shining produkter for plast, lær og skinn. Tok full skinnrens og polish fra autoglym. Motorvask ble det også til. Nå gjenstår bare å levere bilen til varmpolering for å bli kvitt litt steinsprut og småriper :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...