mbrothe Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Sommerfelger? 17" AC, Ligger bilde av de lenger opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har fått Arild G. her på forumet til å legge om til sommerdekk og slenge på senksettet i PS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Meget pen den bilen din! Planer om M3 front eller? Eller M-lister? PS: Lakker autopassbrikka Har jeg gjort, knapt synlig utenfra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Meget pen den bilen din! Planer om M3 front eller? Eller M-lister?PS: Lakker autopassbrikka Har jeg gjort, knapt synlig utenfra.. Bare å si fra om noen her npoe stæsj liggende M- lister harre vært pent, har vurdert å lakkere listene rundt om, hva tror dere om det? Nye forsterkere prioriteres før ny fanger forran (syns ikke den orginale ble så jævli etter jeg fikk lakka grillen). Men en dag blir den nok bytta Det med å lakkere autopassbrikken er noe jeg aldrig har tenkt på, men en god ide. I bilens farge da eller sort tenkte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Grunnet og lakkert sort matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Genialt! Skal gjøre det samme så fort det blir litt varmere i været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Tid for å prøve sommerdekka i dag Beklager all skitten, prøv å se gjennom den hehe:wink: Her kommer iallefall noen bilder: Måtte bare sammenligne litt, 195 mot 235. Senkesettet blir montert når tælan har roa seg litt her. Autopassbrikken er forøvrig også lakkert, nå lurer jeg bare på hva jeg skal gjøre med festet. Må vel prøve å skaffe en sort limpute eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Ser bra ut. Mangler senk og en leppe så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Kansje ikke veldig overaskende, men etter tre uker med sommerdekkføre fikk vi igjen smake på 25-30 cm snø. Greit nok at senkesettet ble litt forsinka, for den måka oppkjørsla alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 oi svarte... Savner litt snø når jeg ser det bildet.. Hadde vel hele 3 dager eller noe slikt med snø her.. Pen bil og forresten, blir meget pent med sommerfelger og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 Kom en liten pakke fra Koed igjen i dag. Nye dempere forran og bak, Orginale stoffmatter, nytt eksosoppheng, nye fester til støtdemper bak, hjullager forran, og diverse annet småtteri. Kom også et ekstra bakluketrekk og orginal alarmdiode. Skal gjøre et forsøk på å få alarmdioden til å fungere på defaen da disse er mye finere enn defadioden som er plassert oppi frontruta. Denne takboksen skulle kastes, men jeg fant den fullt brukbar og passa igrunn fint på bilen. Kun ei sprekk nede i venstre hjørne, og fastrusta fester. Med litt pussing, glassfiber og lakk blir den godt som ny Er det egentli andre her inne som har takbosk på 3'er-touring? Denne boksen er iallefall litt lang til bilen med tanke på å få opp bakluka. Er jo ikke formidabelt med plass inne i bilen heller, så jeg ser ikke bort fra at denne blir med på ferietur til sommern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Har vært beklagelig lite oppdateringer av posten, men nå kommer det! Har endelig fått bilen nærmere bakken. Ble veldig fornøyd med utseende og kjøreegenskaper. Litt stivere fjæring, men fortsatt komfortabelt og kjørbart. Fartsdumer osv absolutt ingen hindring. Her kommer litt bilder fra monteringen: Ny fjær mot gammel Ny demper på plass, Bilstein Sprint Bakfjærene, senkefjæra er faktisk den lengste, stussa litt på det Hjulstillingskontroll Her kommer resultatet Andre nye smådetaljer er nye skilter av typen uten blått flaggfelt og flate viskerblader forran. Viskerbladene imponerte faktisk, veldig "stillegående" Håper på litt komentarer nå, Selv ble jeg veldig fornøyd med senkinga og hvordan bilen ser ut nå. Mangler vel dog en mer staselig fanger enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Nydelig bil. E36 er vakkert i rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Dette ble lækkert Magnus!! Skal bli moro å se den "live" ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Da har bilen fått seg litt puss igjen. Innvendig vask, med utallige shining produkter for plast, lær og skinn. Tok full skinnrens og polish fra autoglym. Motorvask ble det også til. Nå gjenstår bare å levere bilen til varmpolering for å bli kvitt litt steinsprut og småriper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå