Gå til innhold

Min E36 320iT

mbrothe
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Nå er et par brukte orginallykter og nye glass på tur oppover, når de kommer blir det vel bestilling av et sett 55w xenon til fjærnlysa også. Gleder meg veldig til å få skikkelig lys igjen :D

Har imidlertif vært å prøvd drømmefelga, noe som gikk akkurat som forventa: umulig.. Må nok valses en liten smule hvis det skal bli kjørbart med disse hjula..

Rondell 58, 10*18" ET20 med 265/35-18

IMG_3681.JPG

Noen som har tips ang. valsing?

Hvem er størst på å gjøre slikt? Automote?

I hvilket prisområde ligger en slik jobb? må vel sikkert lakkere opp alle skjermer etterpå også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn at du vet det, så hadde xenonlysa gjort en bedre jobb i de FK lyktene enn i de org. Linsa i de kutter lysbildet til slik at det blir en jevn kant.

Jeg skal ha i fjærnlysa, de har ikke linser, og reflektorne i fk-lyktene er dårligere enn yoghurttbokser med glødepærer i :wink: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel ganske snille hjul jeg da,9x18 med 245/35-18, men jeg mener han sa at de hadde valsa 10,5" med 5'er innpress uten å lakkert. men det har jo mye å si hvor sprø lakken din er da.....

hmm, sånnt vet ikke jeg mye om. Har du oplakkert bil du eller? Lakken min er den samme gamle som kom ut fra fabrikken i 96 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Liten update på dekkfronten i går. Utslitt sommergummi ble erstattet av fire nye Toyo Proxes i dimesjon 215/45-17. Endelig en dimensjon vegvesnet godtar å skrive i vognkortet. Samtidig ble det nye (brukte) vinterfelger med piggfrie dekk i samme dimensjon.

03092007006wc6.jpg

03092007008ec9.jpg

Ellers har jeg et par bilder av anlegget som jeg også kan slenge opp. Tilnermet ferdig nå.

Utstilling i byen i august:

dsc00174ad4.jpg

dsc00175dj7.jpg

dsc02993yr4.jpg

dsc03094qf2.jpg

dsc03093cc2.jpg

dsc03089hh4.jpg

(vanter på audison kabel til høyre suben også)

og et lite nyvaskabilde til slutt :P

dsc03060ah0.jpg

Kan også legge til at orginale lykter med nye glass er på plass! :D

(skal aldrig ha uorginale lykter igjen!!! :x )

6000k Xenon ligger også klart, endelig kan jeg se elgen før jeg kjører på'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...