mknard Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Bilen din ble veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Er i Fredrikstad om dagen, bygger stereo med michael "nautiluz". Kommer nok en egen prosjet-tråd om anlegget når jeg kommer meg hjem og får lagt over bildene Masse bilder på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 Gled dere, strøkent bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Får vel slenge opp en liten smakebit fra mobilen da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Tråden om anlegget: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=553738#553738 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Nå er et par brukte orginallykter og nye glass på tur oppover, når de kommer blir det vel bestilling av et sett 55w xenon til fjærnlysa også. Gleder meg veldig til å få skikkelig lys igjen Har imidlertif vært å prøvd drømmefelga, noe som gikk akkurat som forventa: umulig.. Må nok valses en liten smule hvis det skal bli kjørbart med disse hjula.. Rondell 58, 10*18" ET20 med 265/35-18 Noen som har tips ang. valsing? Hvem er størst på å gjøre slikt? Automote? I hvilket prisområde ligger en slik jobb? må vel sikkert lakkere opp alle skjermer etterpå også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Automote tok 500 pr skjerm når jeg var der med caben i fjor. Tror de kan få påplass grove felger uten lakkering ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 2000 for alt er jo ikke så ille det da. Hvor breie felger er det du har på da, og innpress osv? Tror du det vil kunne gå med de felgene jeg har prøvd på her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Bare sånn at du vet det, så hadde xenonlysa gjort en bedre jobb i de FK lyktene enn i de org. Linsa i de kutter lysbildet til slik at det blir en jevn kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 har vel ganske snille hjul jeg da,9x18 med 245/35-18, men jeg mener han sa at de hadde valsa 10,5" med 5'er innpress uten å lakkert. men det har jo mye å si hvor sprø lakken din er da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Bare sånn at du vet det, så hadde xenonlysa gjort en bedre jobb i de FK lyktene enn i de org. Linsa i de kutter lysbildet til slik at det blir en jevn kant. Jeg skal ha i fjærnlysa, de har ikke linser, og reflektorne i fk-lyktene er dårligere enn yoghurttbokser med glødepærer i hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 har vel ganske snille hjul jeg da,9x18 med 245/35-18, men jeg mener han sa at de hadde valsa 10,5" med 5'er innpress uten å lakkert. men det har jo mye å si hvor sprø lakken din er da..... hmm, sånnt vet ikke jeg mye om. Har du oplakkert bil du eller? Lakken min er den samme gamle som kom ut fra fabrikken i 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 i og med at jeg har 38 innpress var det ikke mange rundene som skulle til,så lakken var ikke noe problem. vil absolutt anbefale å bruke kyndige folk til sånne jobber. har sett så mange som har fått bilene ødelagt av dårlig valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Liten update på dekkfronten i går. Utslitt sommergummi ble erstattet av fire nye Toyo Proxes i dimesjon 215/45-17. Endelig en dimensjon vegvesnet godtar å skrive i vognkortet. Samtidig ble det nye (brukte) vinterfelger med piggfrie dekk i samme dimensjon. Ellers har jeg et par bilder av anlegget som jeg også kan slenge opp. Tilnermet ferdig nå. Utstilling i byen i august: (vanter på audison kabel til høyre suben også) og et lite nyvaskabilde til slutt Kan også legge til at orginale lykter med nye glass er på plass! (skal aldrig ha uorginale lykter igjen!!! ) 6000k Xenon ligger også klart, endelig kan jeg se elgen før jeg kjører på'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Xenon ble jævlig pent , åsså for et lys da! Bestillte to sett til med en gang det første var montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå