Dr_S Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Xenon gjør seg ja! Skal hive det på min og, må bare fikse endel småting først Handla du av gunnar eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Handla du av gunnar eller? nei, desverre.. Gikk for et sett jeg fant på ebay som så greit ut, og har ikke blitt skuffa enda. Prien er iallefall overkommelig, i underkant av 2000kr for to stk H7 6000k og ett H1 8000k Men finner ingen lur plassering for disse boksene. Har du noe godt tips der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Oi, 2000,- for 3 sett?? Grei pris ja Du kan jo prøve å plassere de inni fangeren ellerno. Eller bare skru de fast i skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Glemte å spørre om du fikk feilmld på check-control? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 tror ikke min bil har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Da var frost om nettene igjen et faktum, og i dag kom første snøen Bestemete meg for å vaske bilen og ta noen bilder før jeg stua bort sommerfelgene. Her kommer et par av de Flere som har lagt om til vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 1. Hva har skjedd med pusseren din bak? 2. Sot hele veien eller fjern det bak. Eller er det pga anlegg er synlig? Liker denne touringen, skulle gjerne hatt skinn jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 pen touring, men du glemte å sote alle rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 1. Hva har skjedd med pusseren din bak?2. Sot hele veien eller fjern det bak. Eller er det pga anlegg er synlig? Liker denne touringen, skulle gjerne hatt skinn jeg og.. 1. Viskeren bak er kobla ut.. For ikke å ødelegge reklamen, og når den like vel skulle være ute av funksjon, hvorfor ikke gjore det med trønderstil? Sikkert mange som syns det ser håpløst ut, men ikke jeg 2. Sotinga er "på gang", og det har den vært i hele år. Bakruta er umulig å legge film på selv, kuver alle mulige retninger, så den skal jeg levere til noen som kan det til våren. Greit at den er balnk i vinter så har jeg mulighet for å rygge inn oppkjørsla også Vet ikke med resten av rutene, blir iallefall ikke helt frem, politiet er helt ville på solfilm her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Driver å funderer på ny felgutrustning. Tenkte igrunn jeg skulle ha noe som kunne godkjennes, men det ser ut til å være komplitert. Jeg ønsker en breiere felg bak enn forran. Har sett meg ut følgende oppsett: Forran: 8*19 med 225-35-19 (differanse fra orginal: +2,09%) Bak: 9,5*19 med 265-30-19 (differanse fra orginal: +2,33%) Noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Driver å funderer på ny felgutrustning. Tenkte igrunn jeg skulle ha noe som kunne godkjennes, men det ser ut til å være komplitert.Jeg ønsker en breiere felg bak enn forran. Har sett meg ut følgende oppsett: Forran: 8*19 med 225-35-19 (differanse fra orginal: +2,09%) Bak: 9,5*19 med 265-30-19 (differanse fra orginal: +2,33%) Noen innspill? Tror du må valse noen cm på buene bak da Magnus.. Jeg kjøpte felger i 9,5x19 nå, med 255/30-19.. Litt spent på åssen det går på E46 også, med E36 touring har iallfall ikke bedre plass bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Skjedd noe nytt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Nei, det er ikke veldig mye det nei.. Vedlikehold, vasking og diverse småreprasjoner bare Også en hel masse snømåking da! Januar 08: Motor- og kupevarmer er en fin ting å ha Og et ekstra sett felger på garasjeveggen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Hei! Fin bil du har her.. Med riktig farge.. hehe. Hva slags lykter er det som sitter på denne bilen forran? Ser etter gule lykter til min E36 coupe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hva slags lykter er det som sitter på denne bilen forran? Ser etter gule lykter til min E36 coupe.. Orginale blanke lykter som står på min nå. Mange som skaffer gule innerglass, trenger ikke skifte hele lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå