Gå til innhold

Min E36 320iT

mbrothe
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er på jakt etter noen sånne til min touring...

Her har du en som selger RH sin utgave av felgene til mbrothe til en fin pris :) .

Ikke noen dum pris det der, nei. Synes disse felgene er utrolig fine på E36! Men jeg tror faktisk jeg må satse på 17" for at ikke kjerring og unge skal klage alt for mye...

mbrothe: Er du fornøyd med skinninteriøret? Jeg vurderer å bytte interiør i min, men er litt i tvil om jeg skal gå for sportsinteriør eller skinn. Er skinnsetene noe bedre enn de originale? -Er vel samme formen på de?

-Forøvrig en fin bil du har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mbrothe: Er du fornøyd med skinninteriøret? Jeg vurderer å bytte interiør i min, men er litt i tvil om jeg skal gå for sportsinteriør eller skinn. Er skinnsetene noe bedre enn de originale? -Er vel samme formen på de?

-Forøvrig en fin bil du har!!

Takk takk. Joda, godt fornøyd med interiøret. Syns det gjør seg godt med rød utvendig og sort inni. Savner elektrisk justering, men hva kan man forlange i en 12 år gammel treserie? Har ikke prøvd standardsetene, men regner med de har samme form. Får ikke samme sidestøtten som med sportsseter nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

dette var en meget fin 3er!! flink er du med detajene oxo:) og ble mye bedre me di nye frontlyktene! dem FK lyktene har jeg oxo dorli erfaring med..

bare det lille med å bytte til ny type skilt gjør seg godt igrunn.. måtte du levere inn skiltene først for å få bestilt nye typen?

Tenkte å gjøre det med C180 vår..

AC hjula gjør seg meget godt på di fleste bmwene igrunn!:) har det på vår E61 og om det er tidsrekti eller hur.. d driter jeg i, di sitter som et skudd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skilta leverer du inn når du henter de nye :wink:

Var heldig når jeg bestillte for det var den korte perioden de faktisk laga skilt uten flagg, på mine er tall og bokstaver midtstillt. Hvis en kjøper nytt skilt nå får en bare en hvit klistrelapp som en kan sette over flagget og da blir det seende ut som om tall og bokstaver er venstrestillt. Syns ikke det ser pent ut i det heletatt :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Denne tråden har vel fortjent en liten oppdatering.

Anlegget har fått litt oppdateringer, og bagasjerommet er omgjort til noe litt annet enn hva det var i fjor. En av Focalsubbene har fått ny eier da jeg ikke hadde serlig bruk for to lengre. Tokanaleren er erstatta med en sekskanals Audison VRx6.420 og hovedenheten er nå en Pioneer P88RSII

1qmx5z1c8db5sok6xfq8.jpg

y0it6sms0k3ybjgdacp0.jpg

qgbvomf3sugny2gq16de.jpg

Ellers har bimmeren fått nytt Sebering eksosanlegg og fire nye Falkendekk, og nettop vært på en drøyt 200 mils lang ferietur 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Åssen går det med denne bilen?

Er den vraket? Ser du selger masse deler til den nå.. :/ Eller er det bare oppgradering? Så liksom at du solgte mye understells deler osv, men dørtrekk og interiør osv da, så begynner litt å lure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...