Steffan C Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Var fet den Coupe'n ja, men jeg ville nok hatt sølvfarga felger . Denne 335d Touringen var enda fetere syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Var jo styggrå den hvite E92èn!!!*sikle sikle* Den sorte touringen var egentlig nokså "vanlig", men absolutt en fryd for øye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 den hvite bilen var rett og slett drit fett:P men det var i grunn den touringen også da;) mye koster noe sånt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Spørs jo hvordan motor det sitter i Men hvis det er en 335d/i så tipper jeg den koster godt over 1mill Basispris på en 335d Coupe i norge er nå 790.500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Spørs jo hvordan motor det sitter i Men hvis det er en 335d/i så tipper jeg den koster godt over 1mill Basispris på en 335d Coupe i norge er nå 790.500,- ... og touring utgaven koster 5k mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 den hvite bilen var rett og slett drit fett:P men det var i grunn den touringen også da;) mye koster noe sånt a? Her er prisene på disse i Tyskland, så er det bare å slenge på div. avgifter for å få på norske skilt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 ...............bare meg som syntes det var litt "japanpreg" på den hvite?? Ikke at bilen var stygg, ved Guds død, hadde lett ofret noen slektninger for å få en slik, men alikevel. Fikk litt risassosiasjoner med engang. Hvis noen mener eg skal vaske tastaturfingrene mine med syre nå og gå ut i gården og tenne på meg selv, så skjønner eg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 er sinnsykt fin den hvite.. men personig synes jeg ikke at hvit bil og svarte/mørke felger passer sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå