Eirik Viste Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 (endret) Lurer pä ä ta inn denne motoren til Norge. Er det interesse for denne for 20.000 kroner? Vet ikke om jeg fär tak i girkasse til den. Et godt alternativ til M3. Bremser og differensial kan ogsä skaffes. Det er ogsä fine sportsseter i sort stoff. Bilen er en E 39 Touring. Hilsen Eirik. Endret Juni 4, 2023 av Eirik Viste
ReiRud Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 hei..jeg så at du spurte om det var interesse for en Alpina b 10 e46 stasjonsvogn...stemmer det? er det en bil du har tenkt å ta inn for å selge eller?? Mvh Reidar!
Eirik Viste Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Hallo Reidar. Var innom opphoggeren i dag og opplevde nok en gang elendig service. De ser pä meg bare som en plage som vil vite mer enn de kan eller vil svare pä. Har sjekket bakakslingene nöyere, og den fra 330d ser ut til ä väre helt i orden. Fjärer mangler. Bakakslingen til Alpinaen er kanskje heller ikke sä skadet. En bärebro er knekt. Belgene for luftfjäring er kanskje i orden. Hvordan den fungerer er nok vanskeligere ä finne ut av. Bremsene fra 330d er mye större framme enn en E 39, 528i. Den har bare 298 mm dia. 60 mm stempel og 22 mm tykkelse mot 320 /60/25 hos 330d. Jeg fikk sett litt nöyere pä motoren med lykt, og jeg sä et par ting som var skadet. Huset til oljefilteret. Koster ikke sä mye nytt. Huset til termostaten. Häper ikke festet til termostathuset er en del av toppen. Den har ogsä en skade. Det er et stort spörsmälstegn som jeg mä finne ut av. Fikk tatt noen bilder. Har ikke sett om de ble bra enda. Blitzen slo ikke inn, sä bildene av motoren er sikkert ikke synlige. Jeg fär se hvor alvorlig skaden pä motoren er. Den kan jo velte hele prosjektet hvis det blir for dyrt ä reparere den. Det var det i denne omgang. Hilsen Eirik.
hoyvien Skrevet Februar 15, 2007 Skrevet Februar 15, 2007 skulle gjerne hatt ein sperre diff til e30 vist det er mulig å få tak i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå