Superted Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Noen som har det liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 vil kanskje tro at skiens store helt med navnet helge vik burde ha noe slikt? men trenger du egentli en m3 radiator da? ekspansjons tanken på m3 e36 er jo hentet fra e30.. og det tror jeg forsyne meg radiatoren er å.. ? selv så skal jeg bruke radiator fra en 328 på m3 motoren min.. tror det skal gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Er litt mindre den som står orginalt på e30 m3 i forhold til 3,0L sin, Helge hadde ikke men han skulle sjekke. Så det ordner seg sikkert men er det neon som har en så er det bare å si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Er ikke radiatoren på en 328 så å si den samme som på en 325 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå