Superted Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Noen som har det liggende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kentan-racing.com Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 vil kanskje tro at skiens store helt med navnet helge vik burde ha noe slikt? men trenger du egentli en m3 radiator da? ekspansjons tanken på m3 e36 er jo hentet fra e30.. og det tror jeg forsyne meg radiatoren er å.. ? selv så skal jeg bruke radiator fra en 328 på m3 motoren min.. tror det skal gå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superted Posted February 8, 2007 Author Share Posted February 8, 2007 Er litt mindre den som står orginalt på e30 m3 i forhold til 3,0L sin, Helge hadde ikke men han skulle sjekke. Så det ordner seg sikkert men er det neon som har en så er det bare å si ifra Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrem Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Er ikke radiatoren på en 328 så å si den samme som på en 325 da?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts