Gå til innhold

takk til .......

mOMOe
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk til deg, uendelig deilige blondine, som stjal all oppmerksomheten min da jeg var på vei inn i rundkjøringa, med det katastrofale resultat at jeg fullstendig mistet oversikten over trafikkbildet, som igjen førte til at jeg kræsja med Onkel-Blå i sin Traktor V70, som videre kræsja med en dansk-registrert Skropel Omega, med det humoristiske utfallet at dama som var passasjer, som satt og sminket seg, stakk leppestiften opp i nesa i stedenfor å påføre den på leppene der den hører hjemme...

Som sagt tusen ganger før: Damer i trafikken er katastrofalt :P

Tusen takk til BMW AG for de flotte bilene de produserer!

HAHAHA åssen ble utfallet på det? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hMMM Peer?

ÅSSEN RØD 316 VAR DET?:)

Takk til fotobksen som tok bilde av meg sånn at jeg måtte gi ifra meg lappen idag :lol:

Ja sånn er det når man ikke klarer å holde pedalen litt mindre horisontal vinkel. :lol:

Hmm, jeg måtte få tatt en flott bilde av bilen min gitt, både du og Kristian har brukt det nå. hehe. Fornøyd eller?

Og ja, takk for all den herlige snøen vi får.... NOT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja dene tråden vokste over all forventning :D

noen svar som var litt ute på jordet men men..

takk såå mye til Gunnar og alle bmw entusiaster over hele landet som har vært med på å lage et så utrolig bra forum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til deg, uendelig deilige blondine, som stjal all oppmerksomheten min da jeg var på vei inn i rundkjøringa, med det katastrofale resultat at jeg fullstendig mistet oversikten over trafikkbildet, som igjen førte til at jeg kræsja med Onkel-Blå i sin Traktor V70, som videre kræsja med en dansk-registrert Skropel Omega, med det humoristiske utfallet at dama som var passasjer, som satt og sminket seg, stakk leppestiften opp i nesa i stedenfor å påføre den på leppene der den hører hjemme...

Som sagt tusen ganger før: Damer i trafikken er katastrofalt :P

Tusen takk til BMW AG for de flotte bilene de produserer!

HAHAHA åssen ble utfallet på det? :lol:

Utfallet sier seg selv det! Når det gjelder dama så er det ikke bare Rudolf som er rød på nesa 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...