Sandersen Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til deg jeg møtte i bamble->porsgrun for 1-2mnder sia, sort e30 med chrome nyrer og Be reg skilt (Tror jeg det var) fun times Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Tusen takk til deg, uendelig deilige blondine, som stjal all oppmerksomheten min da jeg var på vei inn i rundkjøringa, med det katastrofale resultat at jeg fullstendig mistet oversikten over trafikkbildet, som igjen førte til at jeg kræsja med Onkel-Blå i sin Traktor V70, som videre kræsja med en dansk-registrert Skropel Omega, med det humoristiske utfallet at dama som var passasjer, som satt og sminket seg, stakk leppestiften opp i nesa i stedenfor å påføre den på leppene der den hører hjemme...Som sagt tusen ganger før: Damer i trafikken er katastrofalt Tusen takk til BMW AG for de flotte bilene de produserer! HAHAHA åssen ble utfallet på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 hMMM Peer?ÅSSEN RØD 316 VAR DET? Takk til fotobksen som tok bilde av meg sånn at jeg måtte gi ifra meg lappen idag Ja sånn er det når man ikke klarer å holde pedalen litt mindre horisontal vinkel. Hmm, jeg måtte få tatt en flott bilde av bilen min gitt, både du og Kristian har brukt det nå. hehe. Fornøyd eller? Og ja, takk for all den herlige snøen vi får.... NOT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 takk til esso som fikk min blå e46 ren i dag og og takk til vegvesenet som snart kommer med veiavgiften og hjelper meg således til å få tømt kontoen i år og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 takk til esso som fikk min blå e46 ren i dag og og takk til vegvesenet som snart kommer med veiavgiften og hjelper meg således til å få tømt kontoen i år og. sorry for OT men når er fristen på den ? blakk den mnd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 15 mars mener jeg det pleier å være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 takk til mamma som har ploppet meg ut:) og takk gud for at det snart er sommer og rudskogen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 jaja dene tråden vokste over all forventning noen svar som var litt ute på jordet men men.. takk såå mye til Gunnar og alle bmw entusiaster over hele landet som har vært med på å lage et så utrolig bra forum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Tusen takk til deg, uendelig deilige blondine, som stjal all oppmerksomheten min da jeg var på vei inn i rundkjøringa, med det katastrofale resultat at jeg fullstendig mistet oversikten over trafikkbildet, som igjen førte til at jeg kræsja med Onkel-Blå i sin Traktor V70, som videre kræsja med en dansk-registrert Skropel Omega, med det humoristiske utfallet at dama som var passasjer, som satt og sminket seg, stakk leppestiften opp i nesa i stedenfor å påføre den på leppene der den hører hjemme...Som sagt tusen ganger før: Damer i trafikken er katastrofalt Tusen takk til BMW AG for de flotte bilene de produserer! HAHAHA åssen ble utfallet på det? Utfallet sier seg selv det! Når det gjelder dama så er det ikke bare Rudolf som er rød på nesa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 takk til han som jeg leier vinterlagring til min e34 hos. som ikke har tatt tlf de siste 20 gangene jeg har ringt.. jeg er jo overhodet ikke skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 skillbil: tenkte mer på konsekvensene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til høyere makter som lar meg bestå oppkjøringen førstkommende mandag, slik at jeg endelig etter 8 laaaaaange mnd uten lappen, kan sette meg bak rattet på BMW'en min igjen..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til pappa som har gitt meg gode piggdekk som holder meg på veien stort sett hele tiden...unntatt for 3 uker siden da rumpa på bilen dreit seg ut i en ekstremt glatt sving! Takk for at Koed selger den samme leppa til så bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 takk til bmw som lagde m20 motoren.. på den måten blir jeg en racer på knekte vippearmer og ventiljustering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til Gunnar for kjempefint forum, og takk til dere som bidrar med kunskaper. Takker også til kundene mine her inne "Takk" til den norske stat og de fine bilavgiftene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå