E36Cab1 Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Tuuuusen takk til den som hadde vært ansvarlig for å innføre slike "skiltstolper" her i landet! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/08/491417.html Skiltjungel,here i come!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Saker =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk til alle kvinsa som jeg har tømt meg i =D hahaha Og takk til hu jeg nå gjør d i Om ikke BMW så hold dere sånn nogenlunde innenfor bil da! Er jævli lite interessant å høre om alle kvinnfolka dere måtte ha tømt dere i ! Joa skjønner d da bare litt dårli humor innimellom Hissig du vara da Lenge siden du har fått deg noe kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk til takeaway kinamaten med hvitløk og chili saus...som bestemte seg for å renne utover gulvet i bilen på tur hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk til all den fine snøen som dale ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk til Gunnar som laget dette kanonflotte forumet!! Og takk til de som fant på å ødelegge hele Vestlandsmesterskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Stor takk til han jeg kjøpte min første BMW av i høst , har aldri angra og har fått opp øynene for dette merket nå, kommer nok aldri til å bytte. Like stor takk til han som Kjøpte min gammle Golf slik at jeg kunne kjøpe BMW "takk" til den idioten her på jobb som ville firmaet skulle bruke Pysjå som firmabil "takk" til den tullingen i går som kræsja i tverrforbindelsen her i går slik at jeg ble stående i en helvetes kø. til slutt en stor takk til meg selv og BMW for at jeg kjøpte BMW, og til BMW rett og slett fordi de lager noen utseendemessing FLOTTE biler som er like behagelig å kjøre som de er å se på. og en takk til alle her på forumet som er så flink til å svare når man trenger hjelp til noe, forumet er til stor hjelp !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk til firma som ansatte meg idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 stor takk til Bergen komune som strør rundt seg med salt, slik at vi som liker å ta vare på bilene sine, men ikke hsr noen plass å skru, må demontere alt for å rustsveise og behandle bilene.. takk til dem som oppfant sveiseapparat og vinkelkutter. stor takk til A.S Norge for sine sinnsyke avgifter på alt. takk for at heimabrygg apparatet er i hus, slik at man kan drukne alle sine sorger i ildvannet det produserer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk til Kalle fra "Kalle`s bilpleie" i Harstad som hjalp meg her ei natt da jeg var fri for bensin på E10n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 En stor takk til...Tyske trafikkmyndigheter som tillater fri fart. Og en hatmelding til de norske som har 60 på ringveien feks. Og Andrem, som sitter på bimmers mens han tømmer seg i dama si. Hadde ikke jeg fått lov til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 takk til deg med den svarte 1 serie bmw`en som lå på hornet og pressa deg fram selv om det var du som hadde vikeplikt. husk å bruke blålys ved neste utrykkning,sjøtthue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Takk til Gunnar og alle de andre mer eller mindre alltvitende på forumet som kommer med saklige og lærerike beretninger og en like stor takk til de som ikke er dullt så saklige som trimmer smilemuskelen og får min egen selvfølelse opp av kjelleren til tider..... Takk til uflakssyen som gjør at eg har en M3 og en 324Td stående i verkstedet mitt ute av stand til å ta seg frem for egen maskin slik at eg får prissatt den gode opplevelsen det er å ratte rundt i en Skoda Pickup til daglig mens attenåringer morer seg på min bekostning med CIVICer, som ikkje når de bilene eg har (som de ikke ser) til bensinlokket engang. Takk til høvdingen på jobben som har gitt meg en flett ny firmabil som er god å kjøre, godt innredet, gratis å bruke MEN MANGLER automatgear til den o'store køen eg står i hver gledelige dag grunnet veiarbeid på en allerede kapasitetssprengt bro over til øyen der vi har lov å bruke piggdekk, men må betale for det hvis vi skal krysse Bergen Kommune sine grenser. Retter samtidig en takk til de som har satt oblatautomaten for piggdekk på den smaleste og mest trafikkerte delen av veien foran broen slik at de som skal kjøpe oblat (de om det, meg tar dere ALDRI) lager en om mulig enda større kø om morgenen da eg ikke har bedre ting å gjøre på enn å sitte i kø og høre på morgenkjekke mennesker på radioen mens arbeidsgiver speider like mye etter meg som på klokken sin. Takk til alle forsikringsselskap som synes kombinasjonen gutt tidlig i tjueårene og BMW er en strålende kombinasjon og tar hjertelig i mot mine biler i bytte mot 2/3 årslønn. Uten å klage. (vil og takke de for å ta i mot de nevnte biler i min mors navn for 1/123 av prisen) Takk til de som fant ut at veiarbeid skal finne sted overalt, samtidig over en kort periode på ti år, for så å grave det opp igjen når de er ferdig. Takk til fuglen for at den fiser (og slipper ut like mye CO2 som en Yaris 1.3D uten å betale for det) Takk til de kuene som kniper igjen i solidaritet for billistene (eller for de er redd nabobonden) Takk til Politiet, som ikke har kastet vekk en eneste ressurs på meg siden eg sluttet å bruke BMW'en (merkelig nok, eg er da fremdeles en banditt??) Takk til arbeidsgiver for at de gir melding om hvor mye penger som har vært innom kontoen min hver måned som eg ikke har sett noe til. Takk for Staten Norge bygger ett monument i Bjørvika, så eg kan reise og faktisk se hvor noen av skattepengene mine blir av (er så langt til Afrika) Takk til meg og dere for at vi skjønner forskjell på ironi og faktiske meninger... (gjelder til en viss grad dere i slutten på takk nr 1 og) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Takk til han helvettes brøytesjåføren som HVER JÆVLA morgen legger igjen 30 cm høy kant med snø foran innkjørsla mi.. Takk skal du FAEN meg ha for at du gir meg min daglige morgentrim før jeg kan kjøre ut med bilen, og at du passer på at jeg også får trim på kvelden før jeg kan kjøre de siste 10 metrene hjem fra jobb.. Takk for at du gjør det uansett hvor bitende kaldt det er eller hvor håpløst våt snøen er av alt saltet du strør om deg for å krydre hverdagen til alle som elsker lukten av spylervæske.. Dette kommer fra dypest i mitt hjertet.. GLEDER MED TIL DU SKUFFER KULL Å BRENNER I HELVETTE DIN DRITT! Det var det peneste jeg kunne strekke meg til å si til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Takk til therese som holder ut med meg Takk til deg som vil bytte Mach Z med BMWen min Takk gud for at du ikke er hårete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå