T.R.Melum Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Takk til Falken som henta bilen min igår og som i dette øyeblikk leverer den på verkstedet. Takk til Bimmers.no for et meget bra forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 da kan jeg begynne med å takke meg sjøl for å finne dette gode forumet nesten 2 år for seint også vil jeg takke min far som ville at jeg skulle ha en skikkelig bil som 1.gangsbil men da må jeg også takke forhandleren som solgte meg min 316i touring til blodpris siden jeg ikke viste hvor mye disse lå på i pris. kan også takke jobben min får å gi meg nesten nok penger til å fikse opp bilen, men da må jeg takke meg sjøl igjen får at jeg klarer å ripe opp bilen. så takk for meg for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Takk til mine biler, som sørger for å holde utgiftene mine OPPE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Takk til du i den grønne M3 GT'en som kappkjørte med meg i går, sjøll om det ble ett nederlag for meg, fikk jeg inspisere den nydelige bilen din på en bensinstasjon:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Juli 30, 2007 Share Skrevet Juli 30, 2007 Takk til idioten som stjal ventilhettene mine når babyen min stod parkert i Alta! Det var veldig kjekt gjort, måtte du brenne i et helvete med bare slitne ricere til evig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Takk til liten skrift på Kundeparkeringen til hafslund i oslo som jeg ikke så når jeg parkerte. Og takk til den kjære parkeringsvakten som ga meg 700kr i bot for 40 min parkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 takk til meg som fant ut hvorfor jeg hadde dårlig oljetrykk.. og takk til han som har overhalt motoren før jeg kjøpte den og brugt MASSE pakningstoff på bunnpanna, slik at sila på oljepumpa tettet seg med pakningstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Takk til han som oppfant ripefri klarlakk!! Han fortjener en bamseklæm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå