Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med vinterdekk til 3-serie mandag?

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal hente nybilen i Drammen på mandag. Men, jeg har ett problem. Den kommer på sommerdekk og jeg må få bilen til Oslo så jeg får lagt på nye vinterdekk på felgene som er på bilen nå. Er det noen her inne som har ett sett vinterdekk til E46 de kan låne bort noen timer mandag eller en biltralle/henger jeg kan låne?

Hadde blitt utrolig takknemlig om noen kan hjelpe! Jeg kommer evt. selvfølgelig og henter og leverer igjen på kvelden.

Mvh Lars Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har nå fått muligheten til å låne ett sett dekk. Dette er 15". Han jeg kan låne de av har brukt de på en 323 E46 1998. Han mente at på nyere E46 er muligens bremseskivene større og 15" kan bli for lite til å passe på.

Noen som vet om 15" vil passe på 2004 320dT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt dekk billig via bekjent annet sted i landet og fått de fraktet til Oslo hvor en annen bekjent kan skifte for meg;)

Jeg hadde ikke trodd at 15" skulle bli for lite så jeg hadde ikke tenkt tanken tidligere.

Bilder skal komme i neste uke :)

-LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare leie en bil henger her i Oslo, dra og hente og levere tilbage hengeren.

Koster peanuts å leie en henger, men du må jo ha en bil som har lov å trekke lasten da + lappen til det...........men det pleier jeg å glemme :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...