Gå til innhold

Fått meg ny bil

thomas_ja
 Share

Anbefalte innlegg

Tja det er vel litt småting, overganger ifra fanger til karosseri/hjulbuer skal jeg prøve å gjøre noe med, den er jo valsa en del og det er litt gliper, er ikke helt strøken i lakken. kanskje ta vekk visker bak og antenne.

Bytte til bedre foringer, forbedre bremser åsånn+ sikkert andre ting jeg finner etterhvert :) time vil show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det er vel litt småting, overganger ifra fanger til karosseri/hjulbuer skal jeg prøve å gjøre noe med, den er jo valsa en del og det er litt gliper, er ikke helt strøken i lakken. kanskje ta vekk visker bak og antenne.

Bytte til bedre foringer, forbedre bremser åsånn+ sikkert andre ting jeg finner etterhvert :) time vil show

Først, Carbonpanser har blitt PS'et før.. Det passer ikke!!!

Mener nå å huske at det sitter bra foringer på den.. Og bedre enn M3 bremser? Skulle da holde det?. Funket da helt fint på Rudskogen 18.september ihvertfall..

Men en hellakkering skader ikke. Det er ikke ille, men heller ikke helt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, Carbonpanser har blitt PS'et før.. Det passer ikke!!!

Mener nå å huske at det sitter bra foringer på den.. Og bedre enn M3 bremser? Skulle da holde det?. Funket da helt fint på Rudskogen 18.september ihvertfall..

Men en hellakkering skader ikke. Det er ikke ille, men heller ikke helt bra.

Og baklampene kan du jo ikke skifte ut nei, de passer bilen meget så bra.. Må evt bli slike facelift/klarglass lykter pga det sitter det foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei maze!

Blir sikkert ikke noe panser, jeg bare lurte litt på det, men det passer vel best på en e46....

Bremsene er bra , men de har begynt å riste litt i rattet ved svak bremsing, så jeg regner med det er litt kast i de.

Det har og kommet en "klunke lyd" når jeg går av og på gassen, snakket med ss performance og de sa at det kunne være foringene i bakstillinga og at de var brukt standard foringer. så da lurer jeg på å bytte de ut med noen bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...