Ellingsen B. Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Grattis Men hva er det som feiler den siden du sier du skal gjøre den i bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Tja det er vel litt småting, overganger ifra fanger til karosseri/hjulbuer skal jeg prøve å gjøre noe med, den er jo valsa en del og det er litt gliper, er ikke helt strøken i lakken. kanskje ta vekk visker bak og antenne. Bytte til bedre foringer, forbedre bremser åsånn+ sikkert andre ting jeg finner etterhvert time vil show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk for det Aguilera! ble bygd her i skien, og maze har jo bare gjort den enda råere så jeg får se om jeg klarer å holde den like bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Gratulerer, rå compac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Tja det er vel litt småting, overganger ifra fanger til karosseri/hjulbuer skal jeg prøve å gjøre noe med, den er jo valsa en del og det er litt gliper, er ikke helt strøken i lakken. kanskje ta vekk visker bak og antenne. Bytte til bedre foringer, forbedre bremser åsånn+ sikkert andre ting jeg finner etterhvert time vil show Først, Carbonpanser har blitt PS'et før.. Det passer ikke!!! Mener nå å huske at det sitter bra foringer på den.. Og bedre enn M3 bremser? Skulle da holde det?. Funket da helt fint på Rudskogen 18.september ihvertfall.. Men en hellakkering skader ikke. Det er ikke ille, men heller ikke helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Tja det er vel litt småting, overganger ifra fanger til karosseri/hjulbuer skal jeg prøve å gjøre noe med, den er jo valsa en del og det er litt gliper, er ikke helt strøken i lakken. kanskje ta vekk visker bak og antenne. Bytte til bedre foringer, forbedre bremser åsånn+ sikkert andre ting jeg finner etterhvert time vil show Først, Carbonpanser har blitt PS'et før.. Det passer ikke!!! Mener nå å huske at det sitter bra foringer på den.. Og bedre enn M3 bremser? Skulle da holde det?. Funket da helt fint på Rudskogen 18.september ihvertfall.. Men en hellakkering skader ikke. Det er ikke ille, men heller ikke helt bra. Og baklampene kan du jo ikke skifte ut nei, de passer bilen meget så bra.. Må evt bli slike facelift/klarglass lykter pga det sitter det foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hei maze! Blir sikkert ikke noe panser, jeg bare lurte litt på det, men det passer vel best på en e46.... Bremsene er bra , men de har begynt å riste litt i rattet ved svak bremsing, så jeg regner med det er litt kast i de. Det har og kommet en "klunke lyd" når jeg går av og på gassen, snakket med ss performance og de sa at det kunne være foringene i bakstillinga og at de var brukt standard foringer. så da lurer jeg på å bytte de ut med noen bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Gratulerer med en meget rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Gratulerer med ny bil! Dette er desidert en av de fineste compactene i norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå