325icab_88 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Ønsker å kjøpe en diskre hekk vinge til min e30 cab ikkeno store greier....alt av interresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 har en org gummi sak som har stått på min 86 E30 2 dørs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 har en org gummi sak som har stått på min 86 E30 2 dørs.. det har jeg selv men takk likevel Vil helst ha en m-tech vinge eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 el`santanica her på forumet har en fin vinge liggende, vist han ikke har solgt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 el`santanica her på forumet har en fin vinge liggende, vist han ikke har solgt den.. takk for tips sendt PM nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 EG har ei orginal M-tech2 vinge liggande, men den passer vel kanskje berre facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 EG har ei orginal M-tech2 vinge liggande, men den passer vel kanskje berre facelift.. koffertlokka er vel like? noen som kan svare på det? Hva skal du eventuelt ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 går mange prefacelift med m-tech2 vinge,så trur ikkje det skulle være nokka problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 går mange prefacelift med m-tech2 vinge,så trur ikkje det skulle være nokka problem det jeg tenkte meg supert! takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 ser ut som det ordner seg med vinge nå men si ifra hvis dere har en på lur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå