Bimmcat Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Har planer om å bygge om hele ventilasjonen på bilen min om til air condition. Og skal bygge om til m3 så da er vell dette en god start ? Da er det jo dette du trenger...!!
Bimmcat Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Ja. Var det 500 du sa da? Det er deal
Bimmcat Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 Ja. Var det 500 du sa da? Det er deal Fortsatt til salgs...
bmwJon Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 hei skal til å bygge om til ac på bilen min om en måneds tid muligens. jeg tror jeg har alt ifra en coupe jeg høgde tidligere, men er ikke heelt sikker..registeret som skal være inne i bilen er det et hull i. skal prøve og tette dette og trykkteste det. men om det ikke blir tett, så er jeg nok interessert om du har det ..har du mulighet til å ta et bilde av alt og legge det ut?
Bimmcat Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 hei skal til å bygge om til ac på bilen min om en måneds tid muligens. jeg tror jeg har alt ifra en coupe jeg høgde tidligere, men er ikke heelt sikker..registeret som skal være inne i bilen er det et hull i. skal prøve og tette dette og trykkteste det. men om det ikke blir tett, så er jeg nok interessert om du har det ..har du mulighet til å ta et bilde av alt og legge det ut? Har nok ikke registeret dessverre Det som medfølger kan du se i linken til Autodb som jeg har lagt med på innlegget Lykke til!
bmwJon Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 hei skal til å bygge om til ac på bilen min om en måneds tid muligens. jeg tror jeg har alt ifra en coupe jeg høgde tidligere, men er ikke heelt sikker..registeret som skal være inne i bilen er det et hull i. skal prøve og tette dette og trykkteste det. men om det ikke blir tett, så er jeg nok interessert om du har det ..har du mulighet til å ta et bilde av alt og legge det ut? Har nok ikke registeret dessverre Det som medfølger kan du se i linken til Autodb som jeg har lagt med på innlegget Lykke til! oki, skal sjekke det ut ;P
Bimmcat Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 hei skal til å bygge om til ac på bilen min om en måneds tid muligens. jeg tror jeg har alt ifra en coupe jeg høgde tidligere, men er ikke heelt sikker..registeret som skal være inne i bilen er det et hull i. skal prøve og tette dette og trykkteste det. men om det ikke blir tett, så er jeg nok interessert om du har det ..har du mulighet til å ta et bilde av alt og legge det ut? Har nok ikke registeret dessverre Det som medfølger kan du se i linken til Autodb som jeg har lagt med på innlegget Lykke til! oki, skal sjekke det ut ;P Gjør det...
Bimmcat Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Aircondition-kompressor og luftpumpe m/tilbehør til salgs. Har stått montert på E36 M3 95-mod (S50B30) Sendes fraktfritt! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå