BoSJo Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Hei. Sitter og surfer en del etter speedometer styling. Finner masser forskjellige leverandøre og ser tydelige forskjeller i kvaliteten. Vil ikke ha noe mik mak dritt som enten ligner ræva når det først er montert eller ramler løs etter 14 dager.....bruker heller noe ekstra $ og gjør jobben en gang. Krom ringe rundt Speedometer, omdrejnings tæller, bensin og varme måler i rustfrit stål : Det burde vel vere greit. Hvite ringe til alle 4 målere....får man kun sånne klistermerker som man klæber på???? og holder dette mål eller ser det billigt ut? Får man i det hele tat 'originale' med hvite skiver? Blå lys i hele instrument bordet: Noen som har sett dette på en E34'er? Blir det for anstrengende å se på om kvelden? den originale rød-orange belysning er jo ganske behagelig og avslappende for øyet. Sidste ting jeg lurte på er belyste nåle, finner ikke dette noen steder til E34, noen som nogen gang har set det og evt. veit hvor man kan få tak i slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Prøv Ebay,har sett endel der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Det er der jeg kjikker mest, men finder bare klister skiver og taco ringe self. ..... nå ja det blå lys også, da Men åssen er kvaliteten på de klisterskiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Si det du,har ingen erfaring med dette. Men trur kansje div personer her inne har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Har sett etter det samme selv, men ikke funnet helt det jeg vil ha enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Taco ringe : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... &rd=1&rd=1 Syntes disse virker til å vere de fineste jeg finner der....ser umiddelbart rubust og fine ut. Men det hadde vert stilig med belyste nåle : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... &rd=1&rd=1 scrool ned til : Tachonadeldekore Men belysningen skal jo komme inne fra selve skiven (Man kan jo ikke sette pære i selve nålen for slett ikke å snakke om strøm til den og) Desuden er dem der bare klister dekor som klistres på eksisterende belyste nåle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Har bestilt krom-ringer og plasmaskiver til E34 i dag, og vil montere dette i slutten av mnd! Du kan få se resultatet når det er montert! Kan ta natt, og dagbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 @aequitas - veritas Supert Har du link til det du bestilte?? Kansje jeg ligger bilder ut før deg..........føler impuls innkjøps effekten er ganske høy her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg bestilte av www.czt.no ,men plasmaskivene ligger ikke ute i webshopen! Du må snakke med han Bjørn Andre direkte, så kan han vel skaffe en til deg også! LINK TIL KROM-RINGENE http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=3404 Jeg måtte "modifisere" en av de små ringene litt for at de skulle passe! Passformen kunne vel ha vært en smule bedre kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Ser ikke dumt ut det der Men de er jo 499,- dyrere end dem på ebay.de ...... ja ja, det koster å vere kar Hvor mange liter måtte du bløde for skiverne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Ja, det koster å være kar! Det er jo tross alt BMW da! Det gikk for så vidt greit med ringene, jeg måtte bare "skjære" litt på den ene ringen for at den skulle sitte på plass! Tok ikke lange tiden, men når man betaler 800 kroner for disse ringene så forventer man egentlig at de passer rett på! Plasmaskivene koster vel 1300,- levert, men jeg tror det vil være verdt hver ei krone! Spesielt når lysdiodene i speedometeret har begynt å ryke en etter en.. Med plasmaskivene slipper man problemet med pærer! Legger ut bilder når det er montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 1.300,- hmmmm kun ca. 1.000,- dyrere end disse : http://cgi.ebay.de/PLASMA-TACHO-Tachosc ... dZViewItem men det er self. spørs hvilken kvalitet man kan regne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Har du lagt til frakt og gebyrene TNT skal ha? (MVA) ..+ en eventuell tilbakesendelse hvis du har fått feil?? Nei.. Jeg liker å bestille fra Norge, for da vet jeg for det første at jeg ikke får et frimerke i en konvolutt fra USA, og hvis det skulle bli problemer etterhvert med skivene kan jeg bare ta en rask telefon og få byttet de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Er helt enig med deg der. Er sjekt å ha noe service i nærheten. Men nei har ikke lagt til porto, men det blir ikke så dyrt det. Poste Restante til sverige, kjøre jo allikavel og handler der en gang imellom. Ingen gebyre, toll eller moms da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Ok, da så! Men kjekt å ha service i nærheten som du sier! Har bestandig vært skeptisk til å bestille fra utlandet pga stor variasjon på kvaliteten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå